miercuri, aprilie 15, 2009

Despre mine, prin amabilitatea Tinei


  • 1. Eu sunt Andreea, tipa din fotografia de mai sus.
  • 2. Mi se mai spune şi Iuliana (al doilea meu prenume), Ardeea, Andruşca, Copila, Raskolnikov (asta cu Raskolnikov era acum mulţi ani).
  • 3. Sunt un Rac încăpăţânat, dependent de afecţiunea celor dragi şi siguranţa unui "acasă" nepieritor.
  • 4. Îmi place să scriu şi să mă scriu, să mă exorcizez şi purific prin scris.
  • 5. Ador prăjiturile cu cremă de vanilie.
  • 6. Îmi plac căpşunile şi pomelo.
  • 7. Mi-ar plăcea să locuiesc într-o cabană în vârf de Munte înverzit.
  • 8. Oraşul meu preferat din România e Braşov.
  • 9. Oraşul meu preferat din Europa e Viena şi sper să-l şi vizitez într-o zi cu soare.
  • 10. Mi-ar plăcea ca prima oară când o să văd Marea să fie într-o zi călduroasă cu Cineva care să mă ţină de mână.
  • 11. Filmul meu preferat e "Before Sunrise" şi "Before Sunset". Cei ce l-au văzut ştiu de ce.
  • 12. Îmi plac zilele în care nu sunt nevoită să mă grăbesc.
  • 13. Îmi place să ud căpşunii şi trandafirii din curte.
  • 14. Îmi place vara pentru că sunt o friguroasă fără pereche.
  • 15. Îmi place să merg în Delta Dunării din foarte multe motive pe care care n-am să le înşir (deocamdată) aici.
  • 16. Îmi place Redd's, e berea mea preferată.
  • 17. Îmi place să mă plimb cu rolele, din păcate asta se întâmplă foarte rar.
  • 18. Cred cu tărie că viaţa e o minune, chiar dacă mi se întâmplă să uit asta câteodată.
  • 19. Urăsc durerile de măsele, dinţi şi alte asemenea dureri. Urăsc, deasemenea, neputinţa.
  • 20. Îmi place să le citesc pe Angela, Alice Năstase, Simona Catrina pentru că mă ajută să văd viaţa şi atfel. (Mi-am cumpărat toate cele trei cărţi scrise de Alice până acum).
  • 21. Sunt pretenţioasă, curioasă, amabilă (uneori), sinceră (prea sinceră câteodată), directă, dar ştiu să ocolesc răspunsuri/întrebări dacă vreau să evit situaţii neplăcute.
  • 22. În liceu am vrut să fiu profesoară de filosofie. Am descoperit în urmă cu câteva luni că încă mai vreau asta. :)
  • 23. Nu aş schimba nimic din tot ce am făcut până acum şi mă refer aici şi la greşeli.
  • 24. Sunt recunoscătoare familiei şi prietenilor pentru sprijinul necondiţionat.
  • 25. Sunt fericită că Alin este o parte importantă a vieţii mele.
  • 26. Sunt mândră de realizările mele, atâtea câte sunt până acum. Am aproape 24 de ani şi mai am timp şi de altele, cu puţin noroc. :)
  • 27. Uneori, cred că sunt un om norocos.
  • 28. Sunt geloasă şi posesivă de vreo doi ani şi ceva. 
  • 29. N-am ştiut să-mi apreciez viaţa de cămin şi colegele de cameră la adevărata lor valoare cât timp am stat în cămin. Am înţeles unele lucruri mai târziu.
  • 30. Sunt obsedată de ordine şi curăţenie.
  • 31. Îmi plac câinii, dar mi-ar plăcea să am o pisică.
  • 32. Nu prea ştiu să gătesc, dar încerc să remediez situaţia.
  • 33. Mi-ar plăcea să ştiu să cânt la chitară.
  • 34. Mi-ar plăcea să sar cu paraşuta şi să fac bungee-jumping.
  • 35. Îmi place să citesc, uneori mai multe cărţi deodată.
  • 36. Îmi plac comediile romantice, filmele psihologice, dar, mai ales, filmele din care rămân cu ceva mult timp după ce a curs genericul.
  • 37. De ceva vreme, folosesc diacriticile limbii române atunci când mă conversez pe Yahoo!Messenger.
  • 38. Îmi plac hainele largi în care să mă simt "cozy". ;))
  • 39. Îmi plac ironiile subtile.
  • 40. Nu fumez şi nu beau. (Asta cu băutul are şi câteva excepţii: m-am îmbătat când am luat Bac-ul, admiterea la facultate şi licenţa. Bună ziua, numele meu este Andreea şi sunt o alcoolică. :)) )
  • 41. Am un frate mai mic cu doi ani, Cristi.
  • 42. Mă cert des cu el.
  • 43. Am două verişoare care se numesc tot Andreea, una mai mare decât mine, una mai mică. Veselie mare când ne adunăm toate trei. :)
  • 44. Îmi place filosofia şi istoria. Dar nu filosofia care mi s-a predat de unii în facultate şi nici istoria din manualele şcolare.
  • 45. Cred că "Vorbeşte vinul" a lui Bitză e una dintre cele mai mişto melodii de dragoste.
  • 46. Un concert Vama Veche m-a făcut fericită într-o seară de decembrie.
  • 48. Deşi n-am crezut că o să spun asta vreodată despre acest subiect, mi-a plăcut articolul despre sexul oral a lui Adrian Ciubotaru.
  • 49. Încă mi se mai întâmplă să am "aşteptări prea mari faţă de oameni prea mici".
  • 50. Nu am citit încă "Profeţiile de la Celestine" pentru că domnişoara profesoară Matei, amintită şi mai sus, nu mi-a împrumutat cartea. Încă, sper eu. ;))
  • 51. Îmi place ciocolata amăruie.
  • 52. Sunt născută în ambulanţă, n-am mai avut răbdare să ajung la spital.
  • 53. Nu trec cu uşurinţă peste ceea ce mi se întâmplă, mai ales rău. De aceea, uneori exagerez eşecurile şi minimalizez reuşitele.
  • 54. Îmi place culoarea verde, dar majoritatea hainelor mele sunt de culoare roşie.
  • 55. Îmi place să cred că ştiu să învăţ din greşeli.
  • 56. Îmi place să fac poze şi mi-am înnebunit prietenii cu pasiunea asta a mea.
  • 57. Îmi plac melodiile semnate "Pasărea Colibri" pentru versuri şi orchestraţie. Ana ştie de ce.
  • 58. Mă bucur din tot sufletul pentru Laura. Ştie ea de ce.
  • 59. Îmi place să joc x şi 0 cu var-mea.
  • 60. Îmi place să ajut la culesul viei, în mare parte şi datorită atmosferei care se creează.
  • 61. Vestea că Daniela se mărită anul ăsta m-a surprins din mai multe puncte de vedere.
  • 62. Nu răspund la provocări, deşi poza de mai sus mă contrazice. Complimentele mele fotografului. ;))
  • 63. În plan sentimental, sunt o "sentimentaloidă" şi intenţionez să rămân aşa.
  • 64. Am avut norocul să întâlnesc oameni care m-au îmbogăţit. Unii dintre ei au ştiut şi au vrut să rămână lângă mine şi mă îmbogaţesc şi acum. Cred că viaţa mea ar fi cu mult mai săracă fără ei.
  • 65. "Reuşesc" să mă cert cu Alin doar la telefon, atunci când suntem face2face ne bufneşte râsul pe-amândoi după câteva replici.
  • 66. Îmi doresc să-mi găsesc echilibrul mai des.
  • 67. Vreau să ştiu mereu "de ce". Defect profesional. :))
  • 68. Cred totuşi că sunt şi lucruri/întămplări/oameni/sentimente ce nu pot fi explicate şi pe care le putem doar simţi.
  • 69. Recunosc: numărul ăsta m-a dus cu gândul la "prostii" cum le-ar spune un personaj cunsocut camerei 217. Nu am înţeles de ce poziţia sexuală cu acelaşi număr e atât de cunoscută.
  • 70. Prima dată când m-am îndrăgostit aveam 13 ani (cred) şi norocosul se numeşte Alexe Raul Mihai. Sentimentele nu mi-au fost împărtăşite şi, la o privire retrospectivă, cred că a fost mai bine aşa.
  • 71. Îmi place să joc "FreeCell", mă calmează.
  • 72. Atunci când sunt cu Alin mi se aşterne un zâmbet tâmp pe faţă, zâmbet de care nu pot să scap. :)
  • 73. Mi-am dorit mereu o soră mai mare.
  • 74. Aş vrea să fiu băiat pentru o zi, din curiozitate.
  • 75. Când o să mă fac mare, vreau să am o Toyota Yaris, roşie. :)
  • 76. Rămân la dorinţa de mai sus cu toate că era să intru în gard cu Dacia frăţiorului meu. Noroc că a tras el frâna de mână. ;))
  • 77. Uneori, aş vrea să ştiu şi să înţeleg cum mă văd ceilalţi.
  • 78. Nu mai pot să dorm dacă a răsărit soarele, indiferent de ora la care am adormit.
  • 79. Adorm greu dacă dorm în alt pat decât cel în care sunt obişnuită.
  • 80. Nu am pierdut niciodată nimic.

  • 81. În schimb, mi s-a furat telefonul mobil la nicio săptămână după ce l-am cumpărat.
  • 82. Nu-mi place să fiu singură acasă. Sunt rare excepţiile.
  • 83. Am o memorie bună. Sau aveam, că vârsta îşi spune uneori cuvântul. ;))
  • 84. Am o agendă în care îmi scriu gândurile/trăirile. În prezent sunt la şaptea agendă. Gândesc şi simt mult şi analizez şi mai mult. ;))
  • 85. Nu am avut nicio corigenţă în liceu. Am recuperat în facultate cu restanţele.
  • 86. Nu am fost cu cortul niciodată până acum.
  • 87. Am învăţat să am răbdare. Dar nu-mi iese întotdeauna.
  • 88. Ştiu cum e să fii înşelată, din mai multe puncte de vedere, şi mi-ar plăcea să nu mai trec prin asta.
  • 89. Vreau să cred că, la rândul meu, nu voi mai înşela. Mi s-a întâmplat o dată.
  • 90. Mi-ar plăcea să nu mai pierd oameni dragi.
  • 91. Îmi place să dorm în braţele lui Alin şi-mi plac dimineţile cu mic-dejun inclus. :)
  • 92. Îmi plac plimbările lungi.
  • 93. Îmi plac discuţiile din care învăţ una-alta.
  • 94. Nu-mi place să calc haine, cearceafuri şi orice altceva ce necesită o asemenea îndeletnicire.
  • 95. Îmi place să stau degeaba câteodată.
  • 96. Sper să fiu sănătoasă ceva vreme de-acum încolo.
  • 97. "Uneori fugim de bucurie de frica durerii.Şi nu facem decât să suferim şi mai tare. "
  • 98. "Am iubit, iubesc şi voi iubi."
  • 99. "Nu sunt perfectă, nici nu vreau, nici nu pot."



Cam asta a fost despre mine. Citatele nu sunt puse din lipsă din inspiraţie, ci pentru că mă caracterizează. A durat ceva să scriu toate astea, dar mă bucur că am reuşit. Şi cum ar trebui să dau mai departe, îl nominalizez pe Păun.

11 comentarii:

  1. Nu ştiu de ce, dar nu s-a salvat tot ce am scris. Am primit de la Tina leapşa să scriu 99 de lucruri despre mine. Ceea ce am şi făcut. Acum e rândul domnului Păun. Dacă are timp şi vrea. :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Bravo Ardeea, ai reusit...:D
    Te recunosc in fiecare dintre cele 99 de caramizi din zidul numit Andreea.
    Pup!
    Sarbatori fericite!

    RăspundețiȘtergere
  3. Păi dacă mi-ai dat de lucru, trebuia să duc treaba până la capăt. Zid?!? O fi, dacă zici tu. :)Mulţumesc! Te pupăcesc. ;))

    RăspundețiȘtergere
  4. Sarbatoarea Sfanta a Invierii Domnului sa reverse asupra voastra sanatate, belsug si bucurii, iar Lumina din Noaptea Sfanta sa va ridice sufletele spre noi trepte spiritoale si sa va calauzeasca pasii pe drumul vietii.
    Bucuria vine din lucruri marunte. Linistea vine din suflet. Lumina vine din inima fiecaruia. Paste Fericit !

    RăspundețiȘtergere
  5. Haloooo! Lăsaţi prostiile şi treceţi la treabă, copii nebuni.
    1) Nu-mi place jocul ăsta.
    2) Primele lucruri despre mine pe www.andrilian.eu
    3)Aş ruga-o pe duduia Andreea să scrie ea cel puţin 20 de lucruri despre mine, să vadă cât e de greu.
    4) Mulţumesc de interes.
    _____________________
    "Ce m-am enervat..."

    RăspundețiȘtergere
  6. Duduia Andreea ştie cât de greu este, doar a scris 99 de lucruri depre ea... Cât despre cele 20 de lucruri despre tine, ai grijă ce-ţi doreşti că se poate rezolva. ;))

    RăspundețiȘtergere
  7. hey...crezi k scapi de mine?? vin peste tine...oriunde. Acum inteleg de ce v-ati mutat pe aici...e mai interesant!

    RăspundețiȘtergere
  8. Nici nu am îndrăznit să cred că scap de tine. Bine-ai venit! Acum ştiu că pagina asta o să prindă viaţă. :) Mi-a fost dor de comentariile tale. :*

    RăspundețiȘtergere
  9. Interesanta leapsa asta. Mi-ai dat tema de gandire, as incerca si eu sa scriu 99 de lucruri despre mine...wooow....

    RăspundețiȘtergere
  10. Mie mi-a luat 6 (şase) ore ca să le găsesc. Spor la scris, dacă te apuci de ele. :)

    RăspundețiȘtergere

Nu-mi plac comentariile anonime. Dacă tot ai o părere, te rog să ţi-o asumi.