vineri, mai 15, 2009

Curăţenie

Am simţit nevoia să fac curăţenie zilele astea şi asta am şi făcut. Am început cu contul de pe hi5. O sută şi ceva de "prieteni" (nu am atâtea numere nici în agenda telefonului) şi m-am apucat de şters şi am şters până am rămas cu vreo 80. Şi ăştia mi se par mulţi, dar îmi place să cred că e o cifră acceptabilă. Am intrat apoi pe Yahoo!360 şi am şters şi de acolo. Am şters oameni cu care nu cred să fi schimbat mai mult de două vorbe, dar e la fel de adevărat că am şters şi oameni despre care credeam că-mi vor fi mereu prieteni şi mă refer la prieteni din ăia de să-i suni în miez de noapte doar ca să-i trezeşti şi să-i mai întrebi de sănătate pentru că ţi-e dor de ei.
Şi poate pentru că am văzut Cubul Angelei şi poate pentru că am scris o scrisoare cuiva zilele astea despre oamenii care rămân, m-am gândit că poate ar fi cazul să le mulţumesc celor care au rămas, oameni care îmi sunt alături acum, oameni care m-au primit în viaţa lor şi încă mă mai vor, oameni ca Angela, Ana, Laura, Daniela, Păun, Adelina (draga de ea că n-am mai văzut-o de atâta vreme, dar o simt tare aproape şi ştiu că sentimentul e reciproc), oamenii care au fost şi sunt dragi sufletului meu.
Dar înainte de a merge mai departe, mă opresc un pic şi vreau să le mulţumesc şi acelor oameni care au însemnat foarte mult pentru mine la un moment dat şi, care dintr-un motiv sau altul, acum sunt foarte departe, şi mă gândesc aici la Monica şi Luci Drosu, Oana, Ionuţ şi Mihaela. Ei sunt oameni care nu mai fac parte din viaţa mea. Şi, ca o ultimă privire îndreptată spre trecut, vreau să le mulţumesc pentru tot ce au făcut şi au însemnat pentru mine. Acum, după ce am reuşit să mă împac cu mine şi trecutul meu, abia acum pot merge înainte. Cu zâmbetul pe buze şi nu numai. :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Nu-mi plac comentariile anonime. Dacă tot ai o părere, te rog să ţi-o asumi.