luni, iulie 20, 2009

10 lucruri care nu-mi plac

Am primit de la Angela o leapşă în care tre' să scriu 10 lucruri care nu-mi plac. Şi pentru că am o criză puternică de optimism (mi se trage de la urările domnişoarei Heliu), n-am să scriu asta. Poate pentru că nu m-aş putea opri la 10, poate că mi-aş aminti tot ce vreau să uit, aşa că am să dau copy/paste la poezia pe care o recită Julia Stiles în filmul "10 things I hate about you". O dau mai departe celor ce vor să o preia (la leapşă mă refer).

I hate the way you talk to me

And the way you cut your hair

I hate the way you drive my car

I hate it when you stare

I hate your big dumb combat boots

And the way you read my mind

I hate you so much that it makes me sick

It even makes me ryhme

I hate the way you're always right

I hate it when you lie

I hate it when you make me laugh

Even worse when you make me cry

I hate the way you're not around

And the fact that you didn't call

But mostly I hate the way I don't hate you

Not even close, not even a little bit, not even at all.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Nu-mi plac comentariile anonime. Dacă tot ai o părere, te rog să ţi-o asumi.