luni, iulie 20, 2009

E mare Marea...

:) Da, m-am întors de la Mare, pentru prima oară... Ştiu doar că atunci când am ajuns la Mare am simţit că eram acasă, deşi era pentru prima oară când ajungeam la acolo. Ştiu că la miezul nopţii mi-ai spus: "Cadoul meu pentru tine este Marea", o Mare care era vie şi care mi-a amintit tot ce am uitat în momentul în care am aflat nota la titularizare. Ştiu că acum am cercei de Neptun şi o bucurie în suflet aşa cum n-am avut de multă vreme. Ştiu că a fost cel mai frumos cadou pe care puteam să-l primesc de ziua mea. Şi mai ştiu că, orice mi s-ar întâmpla, nu-mi poate lua nimeni tot ce am trăit şi am simţit pe plajă la Neptun. Asta e melodia mea preferată atunci când vine vorba de Mare.



 
Vama Veche - Vino sa visam sub apa 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Nu-mi plac comentariile anonime. Dacă tot ai o părere, te rog să ţi-o asumi.