luni, august 10, 2009

One Tree Hill

Sunt în perioada "One Tree Hill" (prietena mea ştie de ce), iar perioada asta a început vineri după-amiază atunci când am văzut primul episod al sezonului întâi, vizionare care a lăsat dvd-urile cu cele 6 sezoane ale filmului la Alin. :)
A doua zi a urmat un joc de tenis de câmp (a.k.a. încercarea mea - nereuşită - de a lovi mingea cu racheta) şi o bere/un suc/un expresso, iar de pe la 5 p.m. până la 3 a.m. am văzut o bună parte din primul sezon. Duminică ne-am trezit pe la 10, am mâncat şi au urmat şi celelalte episoade. Ne-am oprit după primul episod al sezonului al doilea pentru că trebuia neapărat să vedem ce se întâmplă, nu-i aşa? ;)) Şi acum ascult Gavin Degraw - "I don't wanna be" pentru că a vrut Cineva să dea search la soundtrack.
Au fost două zile în care te-am simţit alături aşa cum nu mi se mai întâmplase de mult, iar reacţiile tale şi modul în care m-am văzut în şi prin ochii tăi au fost de ajuns pentru a-mi aminti de ce. Nu că aş fi uitat asta, dar mintea mea fost în altă parte în ultimele luni încât uitasem să fiu recunoscătoare pentru "mon essentiel".
Precizări pentru cunoscători:
  • Ana, ai făcut un om fericit, poate chiar doi. :)
  • Bobo, mulţumesc pentru regăsire. :*

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Nu-mi plac comentariile anonime. Dacă tot ai o părere, te rog să ţi-o asumi.