joi, august 27, 2009

Totul aşa cum este

Tot la One Tree Hill sunt. Şi am ajuns la episodul cu numărul 20 din sezonul al treilea, care e preferatul meu, până acum, pentru că atunci când l-am văzut prima dată a fost într-o zi în care chiar aveam nevoie de tot ce a spus "Nathan" în episodul ăla. O să redau din el, ce mi-a plăcut. Enjoy!

"Întãrirea. Este un concept simplu. În principal înseamnã sã te ridici mai presus de tine însuţi, sã faci ceva mai mult, sã-ţi demonstrezi ceva. Ceva ca acest lucru. Lucas a ieşit din echipã, dar asta nu înseamnã cã sezonul s-a terminat. De fapt, aş spune cã abia a început. Poate cã vrei sã te dai la o parte din drumul meu pentru o perioadã.

Viaţa este amuzantã câteodatã. Te poate doborî din rãsputeri, ca atunci când te îndrãgosteşti de cineva, dar acel cineva uitã sã-ţi înapoieze iubirea, ca atunci când prietena ta cea mai bunã şi iubitul tãu te pãrãsesc, ca atunci când apeşi pe trãgaci sau când aprinzi flacãra şi nu poţi sã dai totul înapoi. Aşa cum am spus, în sport, ei numesc asta întãrire. În viaţã, eu numesc asta supravieţuire.

Fiecare cântec se terminã. Dar este acesta un motiv sã nu te mai bucuri de muzicã ? Este trist cã noi nu identificãm momentele semnificative din viaţa noastrã în clipa în care ele se întâmplã. Creştem, mulţumindu-ne cu anumite idei, ori lucruri, ori oameni şi luãm totul aşa cum este. Şi de obicei nu se întâmplã pânã când nu îţi este luat acel lucru, ca tu sã realizezi cât de tare te-ai înşelat sã realizezi ce multã nevoie ai de asta, cât de mult iubeşti asta. Dumnezeule, iubesc acest sport.

Din când în când, oamenii fac un pas înainte. Se înalţã mai presus de ei înşişi. Câteodatã te surprind şi câteodatã ei nu-şi ating scopul.

Viaţa este amuzantã câteodatã. Te poate doborî din rãsputeri.

Dar dacã priveşti destul de aproape, vei gãsi speranţa, în cuvintele copiilor, în notele unui cântec şi în ochii unei persoane pe care o iubeşti. Şi dacã eşti norocos, adicã dacã eşti cel mai norocos om de pe planetã, persoana pe care o iubeşti decide sã-ţi împãrtãşeascã iubirea."

P.S. În plus, n-ai cum să nu-l iubeşti pe Chad Michael Murray. ;))

2 comentarii:

  1. Cum spuneam... în cuvintele astea încape tot One Tree Hill-ul, toate clipele care te ţin cu sufletul la gură :*

    RăspundețiȘtergere
  2. :) Îţi mulţumesc pentru serial, pentru tot ce mi-ai dăruit şi tot ce ai făcut pentru mine. :*

    RăspundețiȘtergere

Nu-mi plac comentariile anonime. Dacă tot ai o părere, te rog să ţi-o asumi.