duminică, septembrie 20, 2009

For you

Ascult melodia asta (super melodie şi super film) şi zice la un moment dat: "When everything's made to be broken/I just want you to know who I am".
Şi realizez că sunt om norocos pentru că Tu ştii who I am, Tu ai avut răbdare (muuultăăăă răbdare), Tu ai ştiut să te apropii şi să rămâi, Tu (m-)ai vrut, Tu mă răsfeţi, Tu ai ştiut nota la Licenţă înainte s-o aflu eu, Tu eşti sincer, Tu mi-ai dăruit cel mai frumos "Buchet de trandafiri", Tu meriţi.
"There are 6.785 billion people in the World. I only need one." :) I only want you. :P

5 comentarii:

  1. Da, Laura, de ziua ta, ziua ta, ziua ta, ultima aniversare sărbătorită la 217. Prea tare camera aia! ;))

    RăspundețiȘtergere
  2. Camera, colegele, 'experimentele'...toate au fost prea tari! Cazuta in butoiul cu melancolie...

    RăspundețiȘtergere
  3. :) Aşa e, Laura, toate au fost prea tari.

    RăspundețiȘtergere

Nu-mi plac comentariile anonime. Dacă tot ai o părere, te rog să ţi-o asumi.