duminică, septembrie 27, 2009

Schimbări

Pentru un om căruia nu-i plac schimbările, podoaba mea capilară poate sta mărturie că a schimbat vreo patru culori în ultimii doi ani. Eu, la bază, arăt cam aşa:
În noiembrie 2007 am vizitat Aradul şi Nădlacul. Din Arad am cumpărat vopseaua (mi se părea mie că arată bine pe cutie), iar la Nădlac m-am vopsit. Mda, a trebuit să merg până în celălalt colţ de ţară ca să mă vopsesc pentru prima dată şi să arăt cam aşa:
Prin aprilie 2008 arătam aşa: Pe 15 august 2009 arătam aşa: Din 11 septembrie 2009 arăt aşa:
Nu-mi plac schimbările, mai ales cele bruşte şi definitive, dar constat că asta nu mă împiedică să fac câte o schimbare pe ici, pe colo. :)

6 comentarii:

  1. votez pentru 15 august, fara suparare

    RăspundețiȘtergere
  2. votez pentru Ardeea, oricum ar fi ea!!!

    RăspundețiȘtergere
  3. Mulţumesc, mulţumesc. Cu asemenea susţinere, poate ar trebui să candidez şi eu. :))

    RăspundețiȘtergere
  4. arati foarte bine. si pana la urma nu parul conteaza, ci sufletul. si ochii. ochi frumosi!

    RăspundețiȘtergere
  5. Mulţumesc, Dan (îmi place să cred că ăsta e prenumele). Şi ai dreptate: contează foarte mult ce fel de om eşti şi nu cum arăţi.

    RăspundețiȘtergere

Nu-mi plac comentariile anonime. Dacă tot ai o părere, te rog să ţi-o asumi.