sâmbătă, octombrie 17, 2009

"Ce lucru minunat să simţi!"

Prin 2006 mă uitam la Grey's Anatomy, la episodul ăla în care Pete o sărută pe Adisson şi îi spune că era felul lui de a-i demonstra că nu e deloc secată, că nu trebuie să se simtă aşa... Asta era prin 2006, când mă uitam la scena aia şi îmi spuneam (şi cu câtă convingere îmi spuneam!) că asta o fi vreo fantezie de-a scenaristei, că nu există bărbaţi de genul ăsta, cel puţin nu în libertate şi nu în lumea în care trăiam eu.
Azi, când am revăzut episodul ăla, mi-am amintit de primul nostru sărut, de cât de surprinsă am fost, azi mi-am reamintit cât sunt de norocoasă... Azi mă gândesc că mâine e duminică şi e 18 şi zâmbesc, şi-mi amintesc de melodiile noastre, de prima noapte în care am adormit în braţele tale, de dimineaţa ce i-a urmat, de prima ceartă serioasă. Azi mă gândesc la cât de mult însemni tu, la cât de mult te admir şi la cât de fericită sunt. We're one, but we're not the same, remember?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Nu-mi plac comentariile anonime. Dacă tot ai o părere, te rog să ţi-o asumi.