joi, octombrie 22, 2009

=P~

6 comentarii:

  1. nice, but not the best... părerea mea ... acum ar fi normal să îţi dau un alt exemplu, dar nu pot momentan... voi reveni

    RăspundețiȘtergere
  2. Mie mi s-a părut best proposal ever! Pentru că a reamintit momente foarte mişto din relaţia lor, pentru că a fost făcută în lift, pentru că he didn't pop the question, pentru că nu s-a aşezat într-un genunchi (chestie care mie mi se pare orice numai romantică nu).
    Aştept să revii cu alt exemplu. :)
    Mulţumesc pentru comentariu şi ai grijă de inima ta...

    RăspundețiȘtergere
  3. mmda...am revăzut filmuleţul, slavă laptopului lu sor-mea şi mi se pare că cel care a făcut filmuleţul a stricat toată frumuseţea prin ultima secvenţă, cu ei în pat. Nu putea să lase finalul prin acel sărut? Dar nah, aşa sunt eu mai critic.

    Acum, ontopic: e frumoasă declaraţia, aşa cum ai punctat şi tu sunt amintiri frumoase din viaţa lor şi mi-am dat seama cât de importante sunt amintirile, cât de multe se adună într-o scurtă perioadă de convieţuire sau relaţionare şi cum fiecare lucru făcut îţi aminteşte de ea - de el - de voi... Cum cu fiecare amintire retrăită în gând iubeşti parcă mai mult persoana în cauză, vrei mai multe astfel de întâmplări pe care să nu le uiţi vreodată.

    Am mai văzut declaraţii de dragoste în filme şi fie sunt panarame (în comedii sau parodii) fie sunt romantice şi îţi stârnesc o stare de "vreau şi eu". Nu voi face un top al lor fiindcă nu e corect. Fiecare era potrivită în contextul acelui film, aşa cum şi aceasta este potrivită aici. Poate ar trebui să reiau toate filmele văzute şi să reanalizez fiecare amănunt.

    Nu există o regulă general valabilă, fiecare fată este diferită (slavă Domnului) şi din acest motiv fiecare are alte preferinţe. Unele sunt mai romantice şi deci ştiu să aprecieze astfel de gesturi, altele nu (din păcate) şi preferă ştiu eu ...ceva mai comun.

    Am auzit (parţial văzut) săptămâna asta la ştiri despre un tip care a scris pe zăpadă pe un deal "Ana vrei să fii soţia mea?". Cred că aşa o chema. A prins bine la acea persoană, dar nu ar fi prins bine la cineva care nu suportă iarna de exemplu. O astfel de fată ar fi nervoasă că ai scos-o din casă de la căldură pentru o banală inscripţie pe zăpadă.

    Vaaaii ce m-am lungit.

    Cert e că cea mai frumoasă cerere în căsătorie va fi cea pe care o vei avea tu, eu asta îţi doresc. Şi de asemenea cea mai frumoasă, va fi cea pe care o voi face eu. Altfel spus, cele mai frumoase sunt cele care ne privesc pe noi. Şi ar fi bine să fie aşa, fiindcă acesta e, pentru mine, un pas foarte important, care merită toată atenţia.

    Nu ceva banal cum ar fi să ridici subiectul la masă, în timp ce eventual mesteci friptura: "auzi, n-ai vrea să ne cununăm..că şi aşa stăm mai tot timpul împreună" Unde mai e romantismul în asta?

    scuzaţi-mă vă rog că v-am reţinut atât..de vină e abstinenţa de la bloggărit în care am intrat...se pare că acasă nu reuşesc să mă abţin :D măcar să comentez.

    Toate cele bune dragii mei.

    RăspundețiȘtergere
  4. Nu era vorba de ei doi în secvenţa următoare, cel/cea care a făcut filmuleţul a tăiat cu câteva secunde mai târziu decât trebuia.

    Mi-a plăcut comentariul tău şi chiar te rog să te lungeşti la comentarii de câte ori vrei. :)

    Toate cele bune şi ţie.

    RăspundețiȘtergere
  5. aa..nu sunt ei..atunci îmi cer scuze că m-am "aprins" aşa... dar tot vinovat e cel care a făcut filmuleţul...nah..poate caut episodul şi refac eu clipul...când voi avea timp (timpul parcă nu e niciodată îndeajuns pentru toatelucrurile pa care aş vrea să le fac)

    mmda.. dar nu ştiu cât de bine e să scriu comentarii mai lungi ca articolul :-"

    dar dacă e nevoie..şi am ce zice...nu mă voi limita la un rând. Somn uşor.

    RăspundețiȘtergere
  6. :) Bună dimineaţa!

    Mulţumesc pentru comentarii.

    RăspundețiȘtergere

Nu-mi plac comentariile anonime. Dacă tot ai o părere, te rog să ţi-o asumi.