joi, octombrie 15, 2009

Thinking of us...


Din când în când mi se pune pata pe câte-o melodie şi o ascult pe repeat, de data asta melodia respectivă are şi valoare sentimentală, singura valoare care contează. :) Ştiu melodia de când stăteam şi ascultam caseta aia cu Enrique şi ni se părea că are o voce aşa sexy şi e şi mai sexy atunci când cântă în spaniolă, au ceva magic limbile astea latine :)) şi m-am gândit la tine.
Am vorbit ieri cu tine şi am realizat că mi-e tare dor de tine (ştiu, a fost un şoc), mi-e dor de începutul de toamnă cu struguri, nuci şi must, mi-e dor de glume şi de îmbrăţişări, mi-e dor de plimbări, de discuţii, de nopţi de vară petrecute în grup spunând tot felul de tâmpenii pentru că tâmpeniile alea erau de ajuns ca să trecem peste o zi proastă. Mi-e dor de prietenia noastră aşa cum era ea în nopţile de vară şi în zilele de toamnă...
Să ştii că sunt mândră de tine, e nevoie de curaj, de mare curaj să faci ce faci tu acum şi pot doar să mă bucur că ai sprijinul familiei şi, mai ales, cel al lui Ionuţ, Ionuţ care nu e Auraş :)) şi mă gândeam că n-am să fiu lângă tine în perioada asta, că n-am să te ţin de mână, că eşti în celălalt colţ de ţară, că distanţa asta nu e chiar ce mi-aş fi dorit, că doare atât de mult, că dacă nu erai tu...
Dintre toţi cei care au plecat de lângă mine, tu eşti unul dintre cei foarte puţini care s-au întors, care au crezut că merit efortul, care au stat lângă mine atunci nici măcar eu nu ştiam cine mai sunt, tu eşti cea care m-a suportat, tu ai rezistat (for some strange reason) şi încă nu te dai bătută. :) Şi am vrut să ştii toate astea...

2 comentarii:

Nu-mi plac comentariile anonime. Dacă tot ai o părere, te rog să ţi-o asumi.