luni, noiembrie 16, 2009

Amintiri de suflet în poze

Am găsit la Raluca o leapsă care zice ceva de pus în poze amintiri de suflet. Pentru că mi-a plăcut ideea, uite ce-a ieşit la mine:
Poza asta e făcută de Ana, la o plimbărică pe faleză:
În Open, cu Ana şi nu numai. Aici mi se citeşte Redd's-ul în ochi: :)) Plimbare peste Dunăre: Aceeaşi plimbare peste Dunăre: Mătuşica mea, Paula, cu prazul în mână: Un grătar în aer liber. Din fericire, eu făceam poza: Două absolvente de filosofie, colege de cameră timp de patru ani: În ziua în care domnişoara profesoară Matei a avut cursul festiv:

3 comentarii:

  1. am preluat şi eu leapşa asta, dar nu de asta comentez, ci fiindcă am văzut prima poză, şi mai exact am văzut că te-ai cocoţat acolo..FAIN! Bravo.

    RăspundețiȘtergere
  2. P.S. Unde e mai exact treaba asta? că vreau să mă caţăr şi eu :D

    RăspundețiȘtergere
  3. "Treaba asta" e în Galaţi, pe Faleza inferioară, lângă Dunăre, iar eu m-am căţărat acolo dintr-o provocare. :)

    RăspundețiȘtergere

Nu-mi plac comentariile anonime. Dacă tot ai o părere, te rog să ţi-o asumi.