joi, noiembrie 05, 2009

It made my day

În liceu am avut două colege de bancă: Georgiana - o brunetă care avea o chestie cu blondele, motiv pentru care eu îi spun Blonda, nume cu care e şi în agenda telefonului - şi Lucia - o şatenă/roşcată/blondă cu care chiuleam în clasa a 12-a pretinzând că mergem să învăţăm, de fapt mergeam să ascultăm muzică şi să mâncăm junk food. :)) Acum, Georgiana este asistentă într-un cabinet stomatologic în Milano, iar Lucia locuieşte cu iubitul/viitorul soţ în Galaţi.

Am amintit toate astea pentru că azi am vorbit cu Georgiana la telefon. Am vorbit timp de o jumătate de oră de parcă ar fi trecut două ore de când nu ne-am mai văzut, deşi au trecut aproape 4 ani de când am văzut-o ultima oară. Ne-am bârfit fostele colege de liceu, am vorbit despre foşti şi actuali iubiţi şi ne vorbeam de parcă nu s-ar fi schimbat nimic şi am realizat că oricât ne-am schimbat noi, oricât diferă părerile actuale faţă de cele din liceu, oricât ar mai trece până o să vorbim iar, prietenia noastră a rămas la fel pentru că în momentul în care a spus "Alo" şi i-am recunoscut vocea, am folosit aceeaşi formulă neortodoxă de salut pe care o avem de când ne cunoaştem...
Se pare că Octavian Paler a avut dreptate şi când mă gândesc că nici nu vroiam să răspund la telefon pentru că scria Withheld.

11 comentarii:

  1. recunoastem cu inima vocea prieteniei, nu crezi?

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce frumos ai spus-o. :) Şi pot doar să fiu de acord cu tine...

    RăspundețiȘtergere
  3. un lucru m-a făcut curios..care e metoda de salut neortodoxă? aş fi înţeles "Blonda" dar de fapt e o poreclă, nu o formă de salut...tocmai de aceea eram curios :)

    Oricum e drept că o prietenie adevărată nu se mistuie datorită distanţei, sau timpului. E întotdeauna o plăcere să revezi şi să reauzi persoanele dragi.

    RăspundețiȘtergere
  4. Radu, forma de salut despre care vorbeam implică şi o înjurătură care nu poate fi redată pe post, ;)) de aceea nu am menţionat-o.
    Cât despre prietenie, asta am încercat şi eu să spun prin cuvintele postate mai sus. :)

    RăspundețiȘtergere
  5. da ştiu, nu încercam să spun că ai omis ceva, ci am rezumat prin cuvintele mele ...
    Numai bine!

    RăspundețiȘtergere
  6. Mă aşteptam să mă întrebi care e înjurătura. :)) Şi de-aici numai bine.

    RăspundețiȘtergere
  7. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  8. N-avem nimic cu blondele, Doamne-fereşte! :))

    RăspundețiȘtergere

Nu-mi plac comentariile anonime. Dacă tot ai o părere, te rog să ţi-o asumi.