vineri, noiembrie 13, 2009

Good Will Hunting

Pentru că rândurile lui Radu mi-au amintit de filmul "Good Will Hunting", o să redau subtitrarea scenei mele preferate din filmul amintit. Super film! :)

"-Am avut o întâlnire săptămâna trecută.

-Cum a mers?

-Bine.

-Vă mai întâlniţi?

-Nu ştiu.

-De ce?

-Nu am sunat-o.

-Doamne, eşti un amator.

-Ştiu ce fac. Da. Nu-ţi fă griji pentru mine. Ştiu ce fac. Da, dar fata asta e... frumoasă, e deşteaptă, e amuzantă. E diferită de majoritatea fetelor cu care am fost.

-Atunci sun-o, Romeo.

-De ce, ca să-mi dau seama că nu e chiar aşa deşteaptă? Că e plictisitoare? Ştii, adică, nu... Acum fata asta e aproape perfectă. Nu vreau să stric asta.

-Poate că şi tu eşti perfect acum. Poate că nu vrei să strici imaginea asta. Dar cred că asta e superfiloziofie, Will. În acest fel, poţi să trăieşti toată viaţa fără să trebuiască să cunoşti cu adevărat pe cineva. Soţia mea avea gaze când era nervoasă. Avea tot felul de reacţii minunate. Ştii, avea gaze şi în somn. M-am gândit că pot să-ţi spun asta. Într-o noapte şi-a dat drumul atât de tare încât a trezit câinele. S-a trezit şi a intrebat "Tu ai făcut?" Am spus "Da". Nu m-a lăsat inima să-i spun. O, Doamne.

-S-a trezit de zgomot?

-Da. Doamne. A murit de doi ani şi eu asta imi amintesc. Este extraordinar, ştii? Lucruri mărunte, ca acesta. Da, dar astea sunt lucrurile care îmi lipsesc cel mai mult. Reacţiile alea ciudate pe care doar eu le ştiam. Astea au făcut din ea soţia mea. Doamne, şi ea mă ştia pe dinafară. Îmi ştia toate greşelile. Oamenii le numesc "imperfecţiuni" dar nu sunt aşa. Asta e partea bună. Şi apoi trebuie să alegem pe cine lăsăm în mica noastră lume ciudată. Nu eşti perfect, băiete. Şi, să nu te mai ţin în suspans: fata asta pe care ai cunoscut-o, nici ea nu e perfectă. Întrebarea este dacă sunteţi perfecţi unul pentru celălalt. Asta e toată chestia. La asta se rezumă intimitatea. Poate că ştii totul pe lumea asta, băiete, dar răspunsul la această întrebare nu-l afli până nu încerci. Cu siguranţă răspunsul nu-l vei afla de la un bătrân ca mine. Şi chiar dacă l-aş şti, nu l-aş spune unui puşti ca tine.

-Da, şi de ce nu? Mi-ai spus aproape tot altceva. Iisuse Christoase! Ai vorbit mai mult decât toţi psihiatrii pe care i-am cunoscut.

-Eu predau lucrurile astea. Nu am spus că le şi ştiu.

-Te-ai gândit vreodată să te recăsătoreşti?

-Soţia mea a murit.

-De asta am spus să te "recăsătoreşti".

-Ea a murit.

-Da, bine, cred că asta e o superfilozofie, Sean. Adică, în acest fel, poţi să-ţi trăieşti restul vieţii fără să cunoşti pe nimeni cu adevărat.

-Timpul a expirat."

4 comentarii:

  1. da, într-adevăr am văzut legătura dintre ce spuneai şi citatul prezentat mai sus ... am o vagă, foarte vagă părere că l-am văzut..dar nu îmi mai amintesc nimic aşa că îl voi căuta spre al urmări. Pare super fain...

    RăspundețiȘtergere
  2. Este super fain. Vizionare plăcută!

    RăspundețiȘtergere
  3. de asta imi plac unele filme, spun, uneori, foarte multe despre noi, in cuvinte, gesturi, expresii felurite...mi-a placut enorm transcrierea

    RăspundețiȘtergere
  4. Şi mie mi-a plăcut, Sorin. E unul dintre motivele pentru care îmi place atât de mult filmul ăsta.

    RăspundețiȘtergere

Nu-mi plac comentariile anonime. Dacă tot ai o părere, te rog să ţi-o asumi.