miercuri, noiembrie 04, 2009

Revizie tehnică

Îmi iau comportamentul la revizuit în urma discuţiei de aseară. O discuţie pe messenger, cu un om despre care îmi place cum scrie. :) Am realizat, totuşi, că sunt un pic prea suspicioasă pentru gustul meu, iar asta înseamnă că am rămas cu unele sechele. Vlad m-ar urechia un pic dacă ar şti că judec experienţe noi prin prisma celor vechi pentru că, nu-i aşa, modalitatea propusă de el sună mult mai bine. :)
Se pare că eu am fost cea nepoliticoasă.
Poza e cu trimitere directă la propria zodie.

4 comentarii:

  1. un dram de suspiciune e totdeauna natural si chiar necesar; e firesc sa fii prudent(a), sa ai anumite rezerve, mai cu seama atunci cind unele experiente trag asa, un usor semnal; deschiderea spre celalalt, dialogul, sunt insotite uneori si de acest instinct retractil, prevazator...

    RăspundețiȘtergere
  2. Da, de acord cu tine, numai că mie mi s-a părut că nu am fost tocmai deschisă spre dialog. De unde şi "revizia".

    RăspundețiȘtergere
  3. Daca nu ai suspiciune inseamna ca nu ai ratiune

    RăspundețiȘtergere
  4. Adrian, după cum văd eu lucrurile, suspiciunea ţine mai puţin de raţiune şi mai mult de "simţire".

    RăspundețiȘtergere

Nu-mi plac comentariile anonime. Dacă tot ai o părere, te rog să ţi-o asumi.