duminică, decembrie 13, 2009

:)

5 comentarii:

  1. drăguţă melodia ..am auzit-o acum ceva vreme, la sugestia cuiva. Nu sunt fan hanna montana deci nu cunosc secvenţele de film..nici nu mă interesează, dar melodia e faină.

    RăspundețiȘtergere
  2. Nici eu nu sunt fan Hanna Montana, dar mi-a plăcut tare mult melodia. Iar filmul mi s-a părut chiar slăbuţ.

    RăspundețiȘtergere
  3. iata si Idolul din zilele astea...aceasta Sailor Moon...sau Fifi sau...cum i s-ar mai putea spune...visul american...

    Imi pare rau ca in tara noastra nu exista aceleasi perspective pt copiii cu adevarat talentati. Sunt invidioasa ca ultimul popor constituit sta pe taramul fagaduintei... :((( iar Romania - the land of choice se zbate intre viata si moarte!

    RăspundețiȘtergere
  4. Hai mă, cum s-o compari pe Sailor Moon cu Hannah Montana! Sailor Moon avea o pisică, ba chiar două de la alnuştiucâtelea sezon încolo. ;))

    RăspundețiȘtergere
  5. ...pai daca noi o aveam pe Sailor Moon, astia mici o au pe Hanna Capcana!

    RăspundețiȘtergere

Nu-mi plac comentariile anonime. Dacă tot ai o părere, te rog să ţi-o asumi.