miercuri, decembrie 02, 2009

Despre răspunsuri şi alte alea

M-a apostrofat cineva în legătură cu unele răspunsuri pe care le-am dat în postarea anterioară şi a fost foarte indignată de răspunsul la întrebarea "Care a fost cel mai frumos compliment ce ţi s-a făcut vreodată?" şi m-a întrebat de ce nu am răspuns altceva, ce mi-a venit să spun asta, la o adică am şi alte calităţi recunoscute, altele decât unghiile mele.
Adevărul e că am primit complimente care vizau aspecte ce depindeau de capacităţile mele, să le spun aşa, dar m-am oprit la ăla pentru că Alin nu spune lucruri doar de dragul de a fi spuse şi ştiu că l-aş fi putut alege pe cel legat de inteligenţa mea sau cel legat de cunoştinţele mele în diverse domenii, dar nu asta era ideea.
Sau aş fi putut spune cum mi-a zis mie altcineva că sunt "darul primit de la viaţă pentru a putea merge mai departe". Aşa şi? Cu ce mă încălzeşte pe mine toată adunătura asta de cuvinte, dacă omul respectiv nu a crezut asta îndeajuns de mult încât să-mi rămână aproape, de ce să spun eu că ăsta ar fi "cel mai frumos compliment ce mi s-a făcut vreodată" în condiţiile în care omul care a spus toate astea a uitat de mult tot ce a fost între noi.
Da, ştiu: sunt un om cu sechele şi cu, poate, destule răni pe care nu ştiu cum să le închid. Partea bună e că toate trec, deci, vor trece şi toate astea mai devreme sau mai târziu, şi ştiu că ziua în care le voi privi cu detaşare o să fie una din micile mele victorii, victoriile alea cu gust amar.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Nu-mi plac comentariile anonime. Dacă tot ai o părere, te rog să ţi-o asumi.