joi, ianuarie 07, 2010

Cum mi-am petrecut seara de marţi

Urăsc spitalele, medicii care fac meseria asta pentru că şpaga e mare, leşin când mi se ia sânge, nu înţeleg de ce un spital de urgenţă are sală de aşteptare!, iar o plimbare cu ambulanţa până la Sfântul Apostol Andrei nu m-a făcut să-mi schimb părerea. Din fericire, nu a fost nimic grav, câteva simptome care durau de câteva zile combinate cu reticenţa mea în a face o vizită medicului de familie şi rapiditatea cu care intră mama în panică.
Am ajuns la spital la 22.30 (am îndurat privirea dezaprobatoare a lui Alin care era deja acolo aşteptând) şi am plecat pe la 1. Pentru că, aşa cum mi-a explicat asistenta de pe ambulanţă (asistentă care semăna izbitor cu Cristina Beliu) şi am simţit-o pe propria aşteptare, au din ce în ce mai puţin oameni pe tură şi uite-aşa creşte timpul pe care îl petreci aşteptând să te consulte. Doamna neurolog m-a consultat vreo 10 minute (e posibil să fi durat mai puţin), mi-a dat o reţetă şi mi-a spus să revin dacă simptomele persistă după ce termin tratamentul.
Mă gândeam, după ce am ieşit din spital, că dacă mai aşteptam câteva ore, m-aş fi întâlnit cu Ana şi i-aş fi spus că umblă prin oraş o tipă care seamănă foarte bine cu Cristina. ;))

Later edit: Ana, oare Ciprian ce-ar zice despre o sosie de-a Cristinei? :))

21 de comentarii:

  1. Are frăţiorul meu o expresie pe care o foloseşte uneori: "Naşpa moment, mişto coliva." :))

    RăspundețiȘtergere
  2. :)))))) Da' nu stiu de unde le scoate!!! Mereu are cate o replica minunata care te lasa fara grai!

    RăspundețiȘtergere
  3. :) :) :)

    Pan' la urma blogul asta, asa trist cum e...a dat nastere la comment-uri cat de cat amuzante!

    RăspundețiȘtergere
  4. Dar nu am vrut să fie un blog trist şi dacă nu facem noi "haz de necaz", n-o să facă nimeni asta în locul nostru. ;)

    RăspundețiȘtergere
  5. ...cu toate ca mie...discutiile legate de spital nu mi se par prea amuzante, ma trec niste fiori cand ma gandesc numai la cati incompetenti si-au cumparat postul cu bani grei, cum au mai copiat ei in Facultate la anatomie, cum iti cer ei mititeii spaga pe fata...cum se mai culca unii cu altii prin spitale din cauza turelor nocturne...

    RăspundețiȘtergere
  6. Da, sunt de acord cu tine până la un punct. Partea aia în care se culcă uniii cu alţii în turele nocturne şi nu numai, pentru mine nu are o conotaţie negativă, dar cred că asta mi se trage pentru că m-am uitat prea mult la Grey's Anatomy. :))

    RăspundețiȘtergere
  7. ooohhhh...eu nu ma uit la Grey's Anatomy, de fapt, in afara de Dr. Queen nu am mai vazut alti medici pe micul ecran. Din pacate...majoritatea asistentelor 'sefe'...au ocupat acel post datorita performantelor sexuale. Se stie deja k in mica noastra societate corupta, cu cat treci peste limita bunului simt, cu atat ai mai mult de castigat!

    RăspundețiȘtergere
  8. Nu imi place Cabral...iar blogul ala despre noaptea fierbinte cu raceala puternica nu e deloc original...

    RăspundețiȘtergere
  9. Mie îmi place Cabral, îmi place cum scrie. :P

    RăspundețiȘtergere
  10. mie mi se pare ca face multa figuratie...ca multi altii...

    RăspundețiȘtergere
  11. Figuraţie? Mie nu mi se pare deloc că asta face.

    RăspundețiȘtergere
  12. hai sa nu ne certam...si lasa de tine...hai sa nu ne certam sa stergem ce-a fost rau...mai stii?

    RăspundețiȘtergere
  13. Nu, nu-mi amintesc. Despre ce era vorba?

    RăspundețiȘtergere
  14. ai uitat melodia...celor de la Bosquito...HAI SA NU NE CERTAM?! :((((((

    RăspundețiȘtergere

Nu-mi plac comentariile anonime. Dacă tot ai o părere, te rog să ţi-o asumi.