vineri, ianuarie 29, 2010

De drag

"Din cauza" unui anume progrămel, am stat mai toată ziua în faţa calculatorului descărcând melodii de pe trilulilu şi vreau să mulţumesc domnişoarei Heliu pentru respectivul progrămel că n-am mai apucat pe mail că, aşa cum am specificat, mi-am găsit de treabă.

Zilele astea am oscilat între "Pânza de păianjen" de Cella Serghi şi sezonul al cincilea din House MD. Am văzut "The Prestige" :) şi m-am gândit la "Fracture" şi la ziua aia ploioasă când ne-am gândit noi să mergem la role şi nu ne-a ieşit, dar am văzut un film foarte mişto.
Mulţumesc.




P.S. Poza e făcută (cum altfel?) de aceeaşi domnişoară menţionată mai sus. :*

23 de comentarii:

  1. vreau şi eu acel progrămel, dacă se poate... Mulţumesc anticipat

    mă scuzaţi că nu mă semnez corect, nu sunt la calculatorul meu şi nu am încredere să folosesc ID-ul şi parola.

    de la mine,
    numa' bine

    RăspundețiȘtergere
  2. Mulţumesc şi eu tare mult pentru melodie. Nu o ştiam! :* şi ţie

    Cam primăvăratecă poza :)

    RăspundețiȘtergere
  3. S-a rezolvat cu progrămelul, Radu.

    RăspundețiȘtergere
  4. Melodia e din aceeaşi emisiune ca şi "Nişte răspunsuri". ;)

    Iar poza e "primăvăratecă" pentru că nu mai vreau ger şi picioare îngheţate. :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Cu plăcere, dar Ana e cea care are toate meritele.

    RăspundețiȘtergere
  6. Laura, dacă râzi înseamnă că a fost bine la examne. Aştept detalii (picante sau nu). ;))

    RăspundețiȘtergere
  7. Am probleme când cu Mozilla, când cu Yahoo Messenger. În rest, fac bine. Tu?

    RăspundețiȘtergere
  8. bine, atunci mulţumesc ANA şi ANDREEA :)

    RăspundețiȘtergere
  9. scuze..cam târziu am trimis replica....

    RăspundețiȘtergere
  10. Cu plăcere, Radu. :)

    Şi poţi să trimiţi replici oricând... şi oricât. ;))

    RăspundețiȘtergere
  11. Buna, Ardeea! ce mai faci? Eu...aproape ok. Mi-am 'renovat' un pic blogul...iar acum ma pun sa invat pt examenul de maine. Te-am pupat si te astept pe pagina mea pt primele impresii!

    RăspundețiȘtergere

Nu-mi plac comentariile anonime. Dacă tot ai o părere, te rog să ţi-o asumi.