sâmbătă, ianuarie 16, 2010

Din nou, despre filme

Am dat peste citatul de mai jos şi m-a apucat aşa un dor de Grey's Anatomy şi mai că-mi vine să revăd toate sezoanele. Great tv show!
"Meredith: Okay, here it is, your choice... it's simple, her or me, and I'm sure she is really great. But Derek, I love you, in a really, really big pretend to like your taste in music, let you eat the last piece of cheesecake, hold a radio over my head outside your window, unfortunate way that makes me hate you, love you. So pick me, choose me, love me."

9 comentarii:

  1. intr-o alta ordine de idei...alege pe cine vrei, dar cu conditia sa ma alegi pe mine. Imi place...

    RăspundețiȘtergere
  2. Da, e una dintre scenele mele preferate. :)

    RăspundețiȘtergere
  3. :))) e minunat cand ai de unde alege!

    RăspundețiȘtergere
  4. imi faci o vizita azi?... hai k oricum nu-s acas'!

    RăspundețiȘtergere
  5. Da, şi chiar dacă eşti acasă, vrei să te culci devreme. :))

    RăspundețiȘtergere
  6. :)) ce faci? ai ajuns cu bine acasa? Ninge IAR! Plec acum, am treaba, bucataresc!

    RăspundețiȘtergere
  7. Da, am ajuns cu bine şi îngheţată bocnă. Spor la bucătărit. :*

    RăspundețiȘtergere
  8. OOhhh...imi pare rau! Asta e aspectul iernii care ma enerveaza cel mai tare...gerul ala cumplit ce-ti patrunde in oase si-n suflet. Dar daca n-ar fi ger, nu ne-am mai putea bucura de inocenta zapezii, de nametii ce stralucesc in bataia lunii... :))) Ce 'poetesa' am fost! In rest...totul e ok?! Te astept si pe blogul meu sa-mi impartasesti opiniile.

    RăspundețiȘtergere

Nu-mi plac comentariile anonime. Dacă tot ai o părere, te rog să ţi-o asumi.