miercuri, ianuarie 20, 2010

Frânturi

  • Seri în care mă uit cu frate-miu la House MD şi la Mircea Badea pe net. Într-un fel, trecerea de la House la Badea şi din nou la House pare firească. :)
  • Seri în care visez că adorm în braţele tale în timp ce tu verifici dacă sunt învelită la spate.
  • Nopţi în care gândul că te voi revedea mă ţine mult prea ocupată pentru a mai şi dormi.
  • Zile în care zâmbesc larg şi tâmp pentru că eşti.
  • Aniversări în care mă gândesc că e mai bine să-ţi înfrunţi temerile şi mă bucur că am învăţat asta de la tine.
  • Dimineţi cu lapte şi cereale în care vreau să fii lângă mine.
  • Prieteni care-mi amintesc că "I need me in your life".
  • Filme pe care ţi le recomand şi filme pe care mi le recomanzi şi la toate ne ţinem de mână.

8 comentarii:

  1. Sal!!! Nice picture! Ce mai faci?

    Mi-a placut blogul tau!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Poza e făcută de Alin, acum doi ani, la 2 noaptea.


    Mulţumesc pentru aprecierile pozitive. :))

    RăspundețiȘtergere
  3. Asta îmi aminteşte de vremurile bune în care pauzele se luau, de obicei, la insistenţele mele. :))

    RăspundețiȘtergere
  4. :)) noi intotdeauna incepeam cu o pauza bine meritata! :))) Am fost la exam., ca de obicei, nu am copiat...incepe sa ma nelinisteasca acest aspect mai ales ca toti in jurul mei aveau fituici destul de elaborate. Asta e...n-am copiat atatia ani, doar n-o sa ma apuc acum cand tb sa termin masterul. O sa ma multumesc cu notele mele minuscule, dar muncite, cat de cat!

    RăspundețiȘtergere
  5. Asta înseamnă că am avut dreptate: you made me proud! :)

    RăspundețiȘtergere

Nu-mi plac comentariile anonime. Dacă tot ai o părere, te rog să ţi-o asumi.