miercuri, ianuarie 13, 2010

Obsesia de zilele astea

5 comentarii:

  1. Nice...n-am ce zice!

    Ti-am zis ce mi-am propus eu???...sa pun pe blogger doar artisti romani. Uite-asa!!! vreau sa-i promovez si eu. Am cautat chiar si filmulete cu Romania - land of choice, dar am gasit unul mult mai elocvent si mai amuzant care reflecta adevarata realitate, amuzant pe deasupra, da' ar fi insemnat sa nu promovez Romania, o sa ma rezum la cateva poze...asa ca poze cu si despre Romania...mai tarziu...

    RăspundețiȘtergere
  2. :) Da, e o idee bună, dar sunt atâţia alţi artişti străini care fac o treabă foarte bună.

    RăspundețiȘtergere
  3. Sa stii ca am postat si o melodie straina...chiar azi.

    RăspundețiȘtergere
  4. Comment care n-are legatura cu postarea...
    Salut! ce mai faci? noi bine, ne bucuram de sfarsitul de saptamana. Te asteptam prin Gl. PUP!!!

    RăspundețiȘtergere

Nu-mi plac comentariile anonime. Dacă tot ai o părere, te rog să ţi-o asumi.