luni, ianuarie 25, 2010

Past tense

"Te uit în fiecare seară şi mă trezesc cu tine în gând în fiecare dimineaţă. Aşa sunt eu: mă cramponez de toate gesturile mărunte şi frumoase pe care le-ai făcut pentru mine şi nu mi te pot scoate din minte şi, mai ales, din suflet. Ai intrat acolo cu fiecare gest, cu fiecare cuvânt şi revin obsedant la ele fără să pot trece peste pentru că tot ce ai însemnat tu şi încă mai însemni e mai presus de raţiune şi de capacitatea mea de înţelegere.
Raţiunea şi sentimentele mele pentru tine se bat cap în cap fără ca vreunul dintre noi să aibă vreo vină şi toate sentimentele astea contradictorii îmi dau o senzaţie de gol, de abis şi simt cum cad, cum mă adâncesc tot mai mult în prăpastie."



Rândurile de mai sus sunt o parte dintr-un text scris prin 2006 şi peste care am dat azi în timp ce răsfoiam o carte şi e un text pe care l-am scris fiind "inspirată" de starea unei prietene.

11 comentarii:

  1. atât de frumos scris...

    îmi place despre voi cei care scrieţi aşa frumos...sunt şi puţin gelos, că aşa îmi e firea, dar vă şi admir.

    RăspundețiȘtergere
  2. Auzi, Laura, nu-mi mai face declaraţii de-astea că parcă văd că o să mă fugărească Dan prin parcare când mai vin pe la voi. :))

    RăspundețiȘtergere
  3. Welcome back, Radu! Mulţumesc pentru aprecieri, dar mai uşor cu modestia pe scări că nici rândurile tale nu sunt desprinse din manuale tehnice. :P

    În altă ordine de idei, cum e cu sesiunea?

    RăspundețiȘtergere
  4. Glad to be back ... dar nustau mult :)

    nu sunt modest, eu scriu mai subiectiv, nu îmi ies chestii dintr-astea general valabile (decât accidental) Asta şi pentru că la mine nu se aplică nimic din ce se aplică în mod general pentru restu lumii, şi viceversa. (sau aproape nimic)

    În altă ordine de idei, sesiunea, abia a început realmente, până acum am avut "examinări" colocvii şi parţiale adică presesiune. De acum începe finalul "distracţiei" - Dar destule despre mine... mai multe chestii vor fi pe blog când revin. :) (apropo, eu dispărut oi fi,dar de verificat ce mai scrieti voi, tot verific)

    RăspundețiȘtergere
  5. :) Şi ţi se pare ţie că eu aş fi vreo obiectivă? Am scris rândurile alea de mai sus pentru că şi eu experimentasem stări de genul ăla. Şi cine vorbea de chestii general valabile? Alea-s plictisitoare. ;)) Mi-ai adus aminte de un prieten care-mi povestea acum o vreme că la el nu se aplică "logica normală a sentimentelor". Who wants normal?

    Să-ţi scrie pixul! (Asta e o urare pre-examen.)

    RăspundețiȘtergere
  6. P.S. E bine de ştiut că încă ne mai verifici. :)

    RăspundețiȘtergere
  7. da...la mine urarea se transformă în "să-ţi scrie stiloul!" ... mai alesc acum că sunt acasă vă verific fiindcă se pare că aici nu prea am sporla învăţat ...mai bine era la Galaţi. Bine că mă întorc mâine.

    Apparently most people (girls in my case) want normal ... dar să nu intrăm la detalii ..ruşine să îmi fie că am îmi încalc starea de linişte prin comentarii :D

    Toate cele bune dragii şi dragele mele.

    PS. dacă tot ai activată aprobabarea personală a fiecărui comentariu,de ce mai şi soliciţi cod antispam? mă cam enervează, dar de nevoie mă supun regulii blogului tău

    RăspundețiȘtergere
  8. :) Ok, am înţeles, stilou să fie.

    La cererea ta am renunţat la codul cu pricina.

    RăspundețiȘtergere
  9. :) Ai putea să împrumuţi unul de la Tina.

    RăspundețiȘtergere

Nu-mi plac comentariile anonime. Dacă tot ai o părere, te rog să ţi-o asumi.