luni, februarie 15, 2010

De ziua ta, ziua ta, ziua ta...

De aproape şase ani, de când ne cunoaştem am locuit împreună patru ani, am împărţit şi bune şi rele, am trecut peste blesteme şi "anacleţi" :)), am cunoscut oameni minunaţi care ne sunt alături şi azi şi, mai presus de orice, ne avem una pe cealaltă. Îmi pare rău că nu sunt lângă tine azi, dar ştii bine că mă gândesc la tine şi vreau să fii fericită.
Ştiu că nu ne vedem atât de des pe cât am vrea şi că, în acest moment vieţile noastre nu sunt chiar aşa cum ne-am imaginat noi că vor fi atunci când sprijineam uşa Lusianei în speranţa că o să avem şi noi un pat în vreo cameră de cămin. Şi nu numai că am primit, dar am avut noi grijă să ne lăsăm "amprenta personală", mai ales la 217.
Acestea fiind spuse, vreau să zâmbeşti azi şi să fii puternică, aşa cum ştim amândouă că eşti... în esenţa ta. ;))

La mulţi ani, Prinţesuk!



13 comentarii:

  1. mersi...mersi...chiar acum am dat muzica taaaree...

    RăspundețiȘtergere
  2. E o poza de la logodna...si toti au o privire 'grava' pt k se vorbeste despre RESPONSABILITATI in cadruk familiei!

    RăspundețiȘtergere
  3. Da, erau toţi pătrunşi de semnificaţia momentului. ;))

    RăspundețiȘtergere
  4. Da...unii aveau o musca mare pe caciula...iar altii...se temeau de aceasta insecta!

    RăspundețiȘtergere
  5. Abia astept sa vin la logodna voastra!

    RăspundețiȘtergere
  6. Şi prin "logodna voastră" sper că te referi la o logodnă care să nu fie a mea.

    RăspundețiȘtergere
  7. Ha ha ha...inevitabilul se va produce...eu abia astept sa vin sa te sustin (si sa rad)!!!! Glumesc!!! Imi plac genul asta de reuniuni. Toata lumea e fericita, flori, voiebuna...bine, totul pana la divort! :)

    RăspundețiȘtergere
  8. :)) Inevitabilul poate fi de două feluri în cazul de faţă. Aşa că până să-ţi iei o rochie care să se asorteze cu perdele retaurantului, eu zic să mai aştepţi să vezi care "inevitabil" se va produce. ;))

    RăspundețiȘtergere
  9. :))) hai fata, nu mai dramatiza!!! Chiar crezi k o sa ma asortez cu perdelele?!! :))

    RăspundețiȘtergere
  10. :)) Mai ştii? Că la ce sfaturi ne dau "stiliştii" în ziua de azi, poţi să te aştepţi la orice.

    RăspundețiȘtergere
  11. Eu ascult doar de Razvan Ciobanu...dar cum e 'un pic' plecat din tara...o sa dau frau liber imaginatiei. Cine stie...poate o sa creez un trend anul asta!

    RăspundețiȘtergere

Nu-mi plac comentariile anonime. Dacă tot ai o părere, te rog să ţi-o asumi.