marți, martie 23, 2010

De ce scriu pe blog...

De când am văzut întrebarea Anei ("De ce scrii pe blog?"), îmi stă pe neuron mai ceva ca problemele la mate. Şi mi-am adus aminte când şi cum am început să scriu pe blog...
Prin noiembrie 2005, primisem de la Claudiu cu kappa şi cu igrec :) invitaţie la o chestie ce se numea Yahoo!360. Nu prea am înţeles eu cu ce se mânca toată treaba până la sfârşitul lunii. Pe 30 noiembrie e onomastica mea şi am primit de la fetele mele (colegele de cameră de la acea vreme: Laura, Tina şi Viorici) cadou cartea lui Cărtărescu despre care ştia Tina că mi se pusese pata pe-atunci. Şi am ieşit pe hol cu Laura şi cu Viorici şi am râs în seara aia aşa cum doar speram să mi se mai întâmple. Şi am deschis pagina aia de 360 şi am scris tot ce-mi venea în minte în acele momente. Şi aşa am început să scriu. Mai târziu am învăţat de la Tina să pun poze pe 360 şi de la, pe-atunci, domnişoara Bulgaru să pun videoclipuri de pe youtube. Şi am continuat să scriu şi să tot scriu cam tot ce credeam eu de cuviinţă, iar partea cu adevărat mişto - din punctul meu de vedere - e că puteam să scriu exact aşa cum vroiam, fără "cenzură" sau alte asemenea. Plus că am întâlnit oameni foarte mişto pe 360, oameni care au adus o plus-valoare ;)) vieţii mele. Şi am continuat să scriu, ceea ce fac şi acum.
Prin aprilie 2009, am schimbat Yahoo!360 cu Blogspot pentru că 360-ului nu ştiu ce i se urcase la cap şi dădea tot felul de erori: nu-mi mai afişa ultimele postări, nu-i mai lăsa pe alţii să-mi comenteze postările şi tot aşa.
De ce scriu pe blog? Din acelaşi motiv pentru care ţin un jurnal personal: ca să nu uit. (Am motivele mele să nu uit şi n-am să le înşir aici.) Numai că blogul are în plus feedback-ul, oamenii cu care interacţionez prin ceea ce scriu şi toate astea sunt, de cele mai multe ori, experienţe pozitive. Deschid pagina de blogspot, citesc ce au scris alţii şi apoi, dacă am ceva de spus, scriu şi eu câteva rânduri. Dar mărturisesc că atunci când descopăr noi cititori, îmi recitesc postările mai vechi, de curiozitate. ;))

2 comentarii:

  1. :) Mi-amintesc ce grea a fost despartirea de yahoo 360!!! Am incercat ceva cu hi5-ul, netlog-ul, da' n-a mers. Am descoperit blogger-ul si, tb sa recunosc, ca desi n-a fost dragoste la prima scriere...a devenit parte din viata mea. E un fel de jurnal...public...care iti ofera libertatea sa te 'desfasori' :)))
    Si eu am cunoscut o groaza de oameni interesanti...in plus am descoperit, atat pe 360, cat si pe blogger, ca exista o groaza de oameni talentati si inteligenti in tarisoara asta.

    RăspundețiȘtergere
  2. Salut! Ce mai faci? Mi-e dor de tine!

    RăspundețiȘtergere

Nu-mi plac comentariile anonime. Dacă tot ai o părere, te rog să ţi-o asumi.