luni, martie 08, 2010

Şi a fost şi serbarea


De aproape trei săptămâni, sunt învăţătoare la clasa a - II - a A, Şcoala Gimnazială Frumuşiţa. Dar despre cum e să predai în şcoala în care, practic, ai crescut şi să ai colegi de cancelarie unii dintre foştii profesori, o să scriu când o să am timp să detaliez.
Azi am avut serbarea de 8 Martie. Şi a fost frumos, cu emoţii şi griji, dar frumos. Am primit flori şi cadouri şi a ieşit mai bine decât mă aşteptam.

P.S. Laura, când vrea netu', nu vrea Yahoo Mail. O să încerc şi mâine să-ţi trimit poze.

13 comentarii:

  1. ...:)))) Mai, mai, da' ce copii frumusei! Ma bucur ca esti ok si ca ai terminat cu bine! Ti-am zis doar ca serbarea intotdeauna iese mai bine decat orice repetitie! Felicitari!

    RăspundețiȘtergere
  2. ce bine iti sta printre copii...sunt atat de dragalasi ... mult succes!!!
    te pup si imi e dor de tine

    RăspundețiȘtergere
  3. Anca, ce surpriză plăcută! Mulţumesc frumos, sper să fie bine.

    Te pup şi eu! Poate o să ne şi vedem cândva-cumva. ;)

    RăspundețiȘtergere
  4. :) Sper sa ne gasimi si noi locul de tot, intr-un final...macar inainte de pensie cu cativa ani! M-am saturat de tot sistemul asta nenorocit!
    Salut, Anca!

    RăspundețiȘtergere
  5. :) Laura, ce-mi place de tine când eşti aşa revoltată...

    RăspundețiȘtergere
  6. Hmm...noutati!
    Astia sunt dracii care peste 2 ani vor intra pe mainile mele...

    RăspundețiȘtergere
  7. Da, astea ar fi noutăţile. Dar, copiii mei nu sunt draci şi, sper eu, să îi las bine pregătiţi pe mâinile tale. :P

    RăspundețiȘtergere
  8. Felicitari Andreea! (Monica Dascalu)

    RăspundețiȘtergere
  9. Vă mulţumesc pentru comentariu, chiar nu mă aşteptam.

    RăspundețiȘtergere

Nu-mi plac comentariile anonime. Dacă tot ai o părere, te rog să ţi-o asumi.