miercuri, aprilie 07, 2010

La ceas de sărbătoare

Un an de Hattrick! :)
Acum un an, Alin îmi făcea cont pe Hattrick din motive pe care n-am să le menţionez, doar n-am să spun că vroia să-mi folosească numele şi e-mail-ul pentru a face blaturi şi a-şi ajuta echipa. ;))
Pentru mine, Hattrick-ul era un joc idiot cu care îşi găsea Alin să-şi piardă timpul, când mi-era mie lumea mai dragă şi nu mă aşteptam la ceva bun... dar, m-a prins jocul şi m-am trezit îndeplinind sarcini ca să-mi iau licenţa de manager.
Între timp, jocul mi-a plăcut aşa mult că Alin s-a văzut nevoit să-şi cheltuie banii de blat ca să-mi întărească echipa cu jucători mai buni. :)) Mărturisesc, însă, că şi acum sunt ajutată la transferuri şi îl las pe Alin să concedieze sau să vândă jucători pentru că eu nu pot să mă despart de ei.:)) Şi nu o să spun că eu (later edit:) AM mai mulţi suporteri decât are el. :P


Postarea asta e un soi de reminder şi doar eu o să înţeleg.

3 comentarii:

Nu-mi plac comentariile anonime. Dacă tot ai o părere, te rog să ţi-o asumi.