joi, aprilie 01, 2010

Oferte

Nu aveam de gând să scriu astăzi, dar am primit azi o ofertă de serviciu aşa cum primesc mai în fiecare zi pe mail, dar asta mi-a atras atenţia în mod deosebit pentru că era cu totul şi cu totul specială: era toată în engleză, iar una dintre cerinţe suna exact aşa: "Very good skills in English (written & talking)". Reacţia mea a fost: =))
Carevasăzică, tu îmi ceri mie cunoştinţe de engleză şi scrii "written & talking"?!? Best to know!
La ce zi am avut, chestia asta a fost de ajuns să mă facă să râd aşa cum nici biletul ăla ascuns în flori n-a reuşit. ;))

2 comentarii:

  1. Nu-mi place lumea in care traim...nu am fost pregatita pentru asta. Am senzatia ca sunt un mic extraterestru...pasnic, dar incomod. Marea mea problema e ca nu ma pot adapta, nu pot accepta si nu pot tolera...M-am saturat pana peste cap!

    RăspundețiȘtergere
  2. M-am gândit ca mailul şi celălalt comentariu să rămână între noi. ;)

    RăspundețiȘtergere

Nu-mi plac comentariile anonime. Dacă tot ai o părere, te rog să ţi-o asumi.