marți, aprilie 27, 2010

Zi frumoasă ca tine...


Moto: "Ana, ce nume simplu..."





"Şi mi-am amintit apoi şi de modul în care m-am regăsit uneori în ceea ce scrii. Şi îmi place la nebunie cum scrii şi că ştii să iei un lucru aparent banal şi să îl ridici la rang de minune, ca "preţioasele minute când cumpărăm pâine". Mă gândesc acum la toate coincidenţele noastre: de la biscuiţeii cu miere la pasiunea pentru Vama Veche sau la filmul ăla cu Kevin Spacey pe care aş vrea să-l revăd cu tine şi refuz să cred că sunt coincidenţe.
Şi m-am apucat să scriu acum toate astea poate pentru că mi-e mai uşor să-ţi "spun" în scris cât de mult te apreciez pentru ceea ce eşti. Nu vreau să te linguşesc sau să folosesc cuvinte mari, dar eşti unul din puţinii Oameni pe care îi cunosc. Nu-mi amintesc acum cine a spus că "Modul în care un om îşi acceptă destinul e mai important decât destinul insuşi", dar tu eşti dovada că aşa e.
Nu mai cred ca suntem nişte pioni neînsemnaţi a căror singură posibilitate e să urmeze un drum prestabilit, cred că putem schimba ceea ce nu putem accepta şi asta am invăţat-o de la tine." 



Azi am scris data de vreo 5 ori şi de fiecare dată m-am gândit la tine şi mi-am amintit de rândurile de mai sus. Scriam rândurile de mai sus acum vreo 4 ani (îţi vine să crezi?) ca replică la rândurile tale şi acum că le-am recitit mă gândeam că, între timp, tu te-ai săturat de biscuiţeii cu miere, Vama Veche nu mai există, şi am văzut şi filmul ăla cu Kevin Spacey împreună, dar am învăţat să mă plimb cu rolele (atât cât ştiu) de la tine, că tu ai avut răbdarea să mergi cu mine la vânătoare de role şi pot doar să fiu recunoscătoare pentru tot ajutorul oferit în ziua aia, că am văzut Măcinul într-o frumoasă zi de 13 aprilie, că l-am văzut şi ascultat live pe Ioan Gyury Pascu :), că am curăţat gutui pentru gem :P şi că m-am cocoţat pe Faleză pentru poze. ;))



La mulţi ani, coincidenţă dragă!




11 comentarii:

  1. Cate trei beri de caciula!Pot sa te trec in tagma minereasca.La iesirea din mina ne opream si "spalam"creierul scapand de neuronii de care oricum nu aveam nevoie cu cate trei beri de cap!

    RăspundețiȘtergere
  2. ;)) Berile nu sunt ale noastre că atunci când a fost făcută poza asta noi ne aflam în perioada Redd's. Plus că, deşi nu se văd, mai erau nişte oameni în jurul nostru în seara aia.

    RăspundețiȘtergere
  3. Referitor la beri a fost o gluma,sper sa ma intelegi dar imaginea era haioasa si trebuia sa o comentez!Astept sa mai postezi sa mai citesc si eu ganduri de om tanar atunci cand ma intorc de la serviciu din cotloanele muntilor si unde in afara de termeni tehnici nu prea am ce sa discut!Sa auzim numai de bine!

    RăspundețiȘtergere
  4. Încercam şi eu să-mi păstrez identitatea de alcoolic anonim. Doar de ce crezi că am făcut precizările alea? :))

    Stai liniştit, Ştefan, simţul umorului o fi bine ascuns, dar e şi el pe-aici, pe undeva. ;)

    Eu abia aştept să văd cât mai multe poze ca cele puse de tine pe blog...

    RăspundețiȘtergere
  5. Mulţumesc! Altceva... nu mai ştiu ce să zic :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Poze pot sa pun cu duiumul chiar din santierul unde lucrez dar mai ales ca toate lucrarile trebuie fotografiate si puse la deconturi acolo unde avem lucrari ascunse ,asa ca aparatul foto e tot timpul asupra mea.Sper sa pot sa fotografiez un prieten patruped numit urs care noaptea se plimba pe langa cabana unde lucrez iar ziua ma pandeste din hatisuri dar nu uita sa-si lase urmele pe solul umed!Mai sunt cateva vulpite si o pereche de lupi iar caprioarele care-si fac veacul pe aici nu se mai tem de oameni si pasc vara linistite pe langa noi.Sa ne auzim cu bine!

    RăspundețiȘtergere
  7. Ana, dacă ai stat în calea prieteniei mele cu Ioana, aşa îţi trebuie! :))
    Cu plăcere. :*

    RăspundețiȘtergere
  8. Da, Ştefan, să ne auzim cu bine şi să vedem cât mai multe poze... :)

    RăspundețiȘtergere
  9. Incepi sa ramai restantiera la scris!

    RăspundețiȘtergere

Nu-mi plac comentariile anonime. Dacă tot ai o părere, te rog să ţi-o asumi.