duminică, iunie 13, 2010

Leapşă







Leapşă preluată cu mare drag de la Laura...

1. Luaţi cartea cea mai la îndemână, deschideţi la pagina 8 şi scrieţi al 4-lea rând.

"Claudiţa ne pusese pe toate în temă că Manuel era nemulţumit de atitudinea nevestei sale în pat." Sex în (per)versiune clasică - Simona Catrina, carte ce am primit-o cadou de la Alin doar pentru că ştia că îmi place cum scrie Simona. :)

2. Fără să verificaţi. Cât e ora?!

18.

3. Acum verificaţi!

18:22

4. Cum sunteţi îmbrăcată?!

Cu o rochie de vară.

5. Înainte de a răspunde la aceste întrebări, la ce vă uitaţi?!

La pozele de la premiere.

6. Ce zgomot auziţi în afară de cel al calculatorului?!

Ronan Keating - I love it when we do, dar asta e muzică, nu zgomot.

7. Când aţi ieşit ultima dată şi cu ce ocazie?

Ultima dată, cred că am fost să mă plimb cu rolele pentru că îmi place să mă plimb cu rolele.

8. Ce aţi visat ieri noapte?!

Nu ştiu, am dormit buştean pentru că mă ţinea Alin în braţe.

9. Când aţi râs ultima dată?!

Azi-dimineaţă, cu Alin.

10. Ce aveţi pe pereţii încăperii în care sunteţi?!

3 tablouri, un ceas, un calendar, 6 icoane şi un suvenir cu Castelul Peleş, pe care mi l-am cumpărat în 2008 - am camere mari. ;))

11. Dacă aţi fi multimilionar peste noapte care ar fi primul lucru pe care l-aţi cumpăra?!

Mi-aş cumpăra un inel.

12. Care este ultimul film pe care l-aţi văzut?!

 Am revăzut aseară "Raising Helen".

13. Aţi văzut ceva neobişnuit astăzi?!

Nu.

14. Ce părere aveţi despre acest chestionar?!

Îmi place, mai ales partea aia cu cartea! În plus, e prima Leapşă preluată de la Laura.

15. Care ar fi prenumele fetiţei dumneavoastră dacă ar fi fost vorba despre o fetiţă?!

Nu am luat, încă, asemenea decizii.

16. Şi dacă ar fi vorba de un băiat?!

Nu ştiu.

17. Spuneţi-ne ceva ce nu ştim încă.

 Sunt un om norocos. :)

18. V-aţi gândit deja să locuiţi în străinătate?!

Da, de multe ori...

19. Ce aţi dori ca Dumnezeu să vă spună când intraţi pe porţile Raiului?!

Aici e locul tău.

20. Dacă aţi putea schimba ceva în lume (în afară de politică) ce aţi schimba?!

Modul în care sunt tratate femeile în unele părţi ale lumii. 


21. Vă place să dansaţi?!

Da, când sunt singură.

22. George Bush.

Mai trăieşte?

23. Ce aţi văzut la televizor ultima dată?



Un spot publicitar.

24. Care sunt cele 4 persoane care ar trebui să primească acest chestionar?

Ana, Angela, Liz şi Tina, dar o poate prelua oricine citeşte rândurile astea.


4 comentarii:

  1. Iti trimit in dar trei lacrimi in coltul ochiului si-un zambet dulce-amarui. Ai acolo ceva...pe pagina la mine...

    RăspundețiȘtergere
  2. OOOOOOO...schimbare de look! Bravo!

    RăspundețiȘtergere

Nu-mi plac comentariile anonime. Dacă tot ai o părere, te rog să ţi-o asumi.