duminică, iunie 13, 2010

No words, just...
















































7 comentarii:

  1. Uite-i si pe premianti! :)

    Vad ca ai adoptat albastrul! :) :) :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Da, ăştia sunt copiii mei deştepţi şi frumoşi...

    Mi-am zis să mai schimb culorile din garderobă. :P Mă bucur că-ţi place. :)

    RăspundețiȘtergere
  3. eu vreau doar sa te salut. salutul din neant nu ti va descoperi identitatea mea (am fost colege la practica pedagocica la dunarea cu bogatu viorel). chiar ma intrebam ce ai mai facut si vad ca te-a convins sau invins profesoratul :).(oare datorita lui bogatu?!) numai bine, nicoleta.

    RăspundețiȘtergere
  4. Bună, Nicoleta. Salutul tău e o surpriză plăcută şi îţi mulţumesc.
    Cât despre profesorat, nu are nicio legătură cu Bogatu!
    Numai bine şi ţie, Nicoleta. :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Bogatu...este Muza... :) :) :) :)))))

    RăspundețiȘtergere
  6. Da, nu puteam spera la altul mai bun sau mai potrivit. :))

    RăspundețiȘtergere

Nu-mi plac comentariile anonime. Dacă tot ai o părere, te rog să ţi-o asumi.