luni, iunie 28, 2010

Parol

Ieri-dimineaţă îmi sună telefonul. Un număr de fix pe care nu îl aveam în agendă.
Eu: Alo?
Dna de la celălalt receptor: Doamna Iancu?
Eu: (în gând către mine: doamna Iancu e maică-mea!!) către dumneai: Da.
Dna: Sunt inspectoarea R. Mâine la ora 7 să vă prezentaţi la Liceul X că sunteţi la supraveghere.
Eu: La ce liceu? 
Dna: Liceul X.
Eu: Bine, am înţeles. 


Câteva ore mai târziu, eram cu Andy şi Alin în maşină, ne îndreptam spre Grădina Publică şi îmi spune că are pe cd şi noul album Paraziţii (ştia că voiam să-l ascult de când l-a luat) şi îmi zice: "Ascultă mai întâi melodia asta că sigur o să-ţi placă mult."
Ca să vezi, a avut dreptate (ca întotdeauna) şi azi-dimineaţă, în timp ce mă ducea la Liceul X, am ascultat iar melodia aia despre care a ştiut el că o să-mi placă mult. Şi a avut dreptate şi când mi-a spus să am buletinul la îndemână că n-o să mă creadă pe cuvânt că sunt la supraveghere. Doamna de la intrare mi-a spus că de la 9 se intră în sală şi s-a uitat cam ciudat la mine când i-am spus că sunt la supraveghere, iar alte două doamne profesoare m-au avertizat că nu pot să mai intru în sală dacă mă plimb pe hol toată ziua. Eu am tras bileţelul cu supraveghere hol, etajul unu. ;)) M-am amuzat teribil când am auzit (nici nu mai ştiu a câta oară) comentarii de genul: "vai, da' ce bine vă ţineţi, eu am crezut că sunteţi elevă". Mda, şi doamna dermatolog la care am fost luna trecută m-a întrebat dacă am împlinit 18 ani. O fi aşa, n-o fi aşa...

Am vrut să fiu la BAC, la supraveghere, pentru că am vrut să văd experienţa asta şi de pe partea cealaltă. :) Că ştiu cum e să fii elev şi să dai BAC-ul, dar să fii cadru didactic şi să fii la BAC nu ştiam. Azi am aflat, mai am miercuri şi vineri să-mi întregesc experienţa. ;))




Asta e  melodia.

4 comentarii:

  1. Dupa mine, sa ti se dea mai putini ani decat ai in realitate...e un privilegiu. :) Nu inteleg de ce fetitele 'pubere' fac eforturi disperate de a parea, cel putin, majore. :) M-as intoarce in timp, si-as ramane acolo pt multa vreme, copilaria e darul cel mai frumos pe care il primeste omul in decursul vietii sale.

    RăspundețiȘtergere
  2. Tare melodia. Ca de obicei, Parazitii au preluat cuvantul!

    RăspundețiȘtergere
  3. te astept pe pagina mea sa vezi...schimbarile! :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Un avantaj enorm e că nu primesc afişe în anii cu alegerile. ;))
    Cât despre copilărie, I have an active inner child şi nu cred că voi renunţa vreodată să fiu copil(a). :)

    RăspundețiȘtergere

Nu-mi plac comentariile anonime. Dacă tot ai o părere, te rog să ţi-o asumi.