marți, iulie 20, 2010

Hepi bărsdei tu mi



Moto: "Câinele moare de drum lung şi prostul de grija altuia."

Încep să cred că ai vreo obsesie legată de mine. Nu ştiu ce vrei să faci sau ce urmăreşti, dar dacă tot te preocupă atât de mult existenţa mea, află că mi-e bine, că sunt un om, pe alocuri, fericit, dar că am şi eu tristeţile şi neputinţele mele, că sunt într-o perioadă în care tun şi fulger şi poate n-ar trebui să mă calci pe nervi chiar în ziua în care am sărbătorit propriul sfert de secol. Eu te cred că eşti... aşa cum eşti tu, dar ăsta nu-i un motiv suficient de bun să te porţi aşa, nu e nici măcar o scuză. Faci ce vrei, cât încă mai trăim într-o ţară liberă, iar eu n-am să încerc să te opresc sau mai ştiu eu ce. Zicea un om deştept că suntem proprii noştri duşmani, iar asta e clar ca lumina zilei când vine vorba de tine.
Şi încă ceva: eu nu public comentarii anonime! După cum vezi, eu am un nume şi chiar şi o identitate şi mi le asum, iar faptul că tu nu vrei sau nu poţi face acelaşi lucru, spune foarte multe despre tine.




9 comentarii:

  1. Hepi barsdei tu iu, hepi barsdei tu iu, heeepii baaarsdeei deaar Andreea, heeepii barsdeei tuu iu!
    Tight hug.

    RăspundețiȘtergere
  2. Mulţumesc mult, Liz. :) O îmbrăţişare mare şi de la mine pentru tine. :*

    RăspundețiȘtergere
  3. Viata si-asa e scurta si plina de surprize neplacute, daca mai plecam urechea si la altii...ar tb sa ne sinucidem in fiecare zi.

    RăspundețiȘtergere
  4. Laura, mai ştii ce zicea Katy despre viaţă? :))
    Mulţumesc încă o dată pentru ziua de ieri. :*

    RăspundețiȘtergere
  5. La multi ani, Om drag. Iarta-mi intarzierea. Stii tu, cu "martalogii" e putin mai greu.
    Mami te iubeste si iti doreste sa fii fericita.

    Pupici multi si o imbratisare maaare, maaare.

    RăspundețiȘtergere
  6. Mamiiiii! Săru-mâna pentru comentariu şi pentru urări şi puteai să-mi faci urările astea şi peste juma' de an că tot nu m-aş fi supărat. Te pup şi te îmbrăţişez cu maaaare drag.

    RăspundețiȘtergere
  7. ooo...cum de nu am ştiut şi eu..ce e drept, de când am plecat la iaşi nu am mai avut acces la net, dar mai bine mai târziu decât niciodată: LA MULŢI ANI.

    PS: văd că de ziua ta ai postat, ca şi mine, melodia..."de azi"

    RăspundețiȘtergere
  8. Mulţumesc, Radu. :)Dar îmi pare rău că eu nici acum nu ştiu când a fost ziua ta. Adică îmi amintesc că ai pus şi tu melodia asta la tine, dar nu ştiam că e ziua ta. La mulţi ani şi ţie! :)

    Melodia, în cazul meu, e cu dedicaţie pentru cineva care nu are altceva mai bun de făcut decât să ma calce pe nervi.

    RăspundețiȘtergere

Nu-mi plac comentariile anonime. Dacă tot ai o părere, te rog să ţi-o asumi.