joi, iulie 22, 2010

Puzzle



Mesajul de la Alin şi felicitarea de la Ana - semn clar că minţile luminate şi foarte dragi mie gândesc la fel, florile de la Laura şi Dan şi mesajul pe Facebook de la Sorinuţ m-au dus cu gândul la "femei în toată firea" ;)), masa luată în oraş :)), la doamna şi domnul Calmuc, mi-au amintit de aniversările din cămin - atmosfera a fost de vină. :P
Cântarea de marţi seară, cu tot cu reacţia lui Luci, discuţia cu Ştefan şi întrebarea lui Radu (bună, Cătălina :P), ochii albaştri ai lui Hipi (nu ştiu exact cum se scrie), cămaşa (roz!!!!!) a lui Dudu şi berea băută după ce a venit Ana, a fost contextul perfect pentru a-mi aminti că sunt om norocos...
Iar faptul că, deşi erai obosit şi fără chef, m-ai dus la Scena Cafe ca să vii apoi să mă şi iei plus dorinţa ta de a te asigura că e şi Radu venit ca să nu mă laşi singură pe-acolo, a fost cireaşa de pe tort, tortul ăla pe care a promis Theodora că o să-l facă atunci când o să ajungem amândoi în Deltă. :)




4 comentarii:

  1. bafta multa maine!...DISTRACTIE PLACUTA IN DELTA!

    RăspundețiȘtergere
  2. ma apuc de strans oua.
    sper sa iasa un tort bun...
    ;)
    va astept!
    theo:)

    RăspundețiȘtergere
  3. :) Păi să ştii că eu vreau un tort maaaareeee! Şi gustos, şi însiropat, şi pufos, şi făcut de tine. ;))

    Şi eu sper să ne vedem curând. Te pup.

    RăspundețiȘtergere

Nu-mi plac comentariile anonime. Dacă tot ai o părere, te rog să ţi-o asumi.