joi, august 26, 2010

Din altă viaţă


Mai ştii poza asta? Tu ai făcut poze şi eu am am scris despre el fără să ştim că amândouă ne uitam la cer în acea zi. :)
Azi am făcut ordine în CD-urile pe care le aveam împrăştiate prin toată casa şi am dat peste unul pe care scria Tranzit. (Mi-a venit în minte acum că l-am acuzat pe Alin că nu ştie unde l-a pus că doar el l-a văzut ultima oară şi l-a rătăcit că eu nu l-am luat acasă că voiam să-i fac şi Anei o copie.) Aşa că am băgat CD-ul în calculator (am reuşit totuşi să închid calculatorul mai întâi că am încurcat butoanele) şi am revăzut înregistrarea. :) I-am dat mesaj Angelei şi aşa am aflat că le-a pus şi Provo pe Youtube. ;))




Am ales să le pun aşa pentru că embed-ul nu a vrut să funcţioneze şi nu am mai avut răbdare, plus că sunt în urmă şi la curăţenie, CD-urile sunt o parte a curăţeniei pe care sunt hotărâtă să o termin azi.
Mami mi-a spus să am grijă de mine. Încerc.

6 comentarii:

  1. Salutari de pe meleaguri dobrogene! Frumoasa poza!

    Cum merge curatenia? Eu am incheiat-o. Mai am cateva lucruri de facut, dar in ansamblu...totul e ok. De aruncat, am aruncat...ca de obicei multe chestii nefolositoare.

    RăspundețiȘtergere
  2. Pentru poză, meritul e al Angelei. Şi eu am terminat curăţenia, am aruncat şi eu câteva chestii, nu foarte multe după cum (mă) ştii.
    Să ai spor în continuare! Te pup.

    RăspundețiȘtergere
  3. Multumesc...am inceput saptamana bine...zile frumoase iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
  4. Iar am facut curatenie, iar am aruncat muulte la gunoi...Vecinii si acum isi imagineaza ca o duc pe Elodia...la gunoi... :)

    RăspundețiȘtergere

Nu-mi plac comentariile anonime. Dacă tot ai o părere, te rog să ţi-o asumi.