marți, septembrie 14, 2010

Ceva

M-am trezit dimineaţă cu o stare de nervozitate necontrolată, nu reuşeam să mă calmez, să stau de vorbă cu mine şi să încerc să îmi explic cum şi de ce. Aşa se face că o bună parte din zi mi-am petrecut-o încercând să mă liniştesc. Ştiu de ce am starea asta, dar tot nu-mi ieşea asta cu liniştea... 
În plus, am avut un vis tâmpit şi twisted care sper să rămână în imaginaţia mea (bolnavă) şi care mi-a amintit cât de mult îmi lipseşte un om care cândva îmi era prieten, la fel de mult cum îmi lipsesc Laura, Daniela, Ioana, Adeline şi mai toţi oamenii care nu s-au mutat în alt colţ de ţară, ci doar s-au îndepărtat de mine, sau poate eu de ei, nu mi-e clar acum şi nici nu vreau să stau să analizez (futil, cum ar spune cineva). 
Şi când mă gândeam că am o zi proastă şi că nimic nu mă va scoate din starea asta (mai e mult până la telefonul de noapte bună), am găsit, la Lorelei, ceva care, într-un fel, made my day.



Michael Andrews feat. Gary Jules - Mad World

4 comentarii:

  1. cum adik...m-am indepartat de tine?Nu inteleg!

    RăspundețiȘtergere
  2. M-am exprimat eu aiurea, asta cu îndepărtatul nu era pentru tine. Sorry!

    RăspundețiȘtergere
  3. He-he! Eu? Cat ma bucur!
    Sper ca astazi esti bine! Au trecut deja doua zile de alaltaieri... Si trebuie c-a venit si un telefon.

    RăspundețiȘtergere
  4. Da, Lorelei, tu! :)
    Azi e un pic mai bine şi telefonul a sunat, chiar de mai multe ori.

    RăspundețiȘtergere

Nu-mi plac comentariile anonime. Dacă tot ai o părere, te rog să ţi-o asumi.