vineri, octombrie 08, 2010

Lately

Calculatorul meu (compiuterul, cum i-ar spune Mihai) e în comă, sursa s-a prăjit niţel de la desele întreruperi de curent electric (furnizat cu drag şi spor de Electrica SA) şi acum mă milogesc la Alin de 2-3 găleţi de net când sunt găzduită cu atâta clemenţă la C13A. ;))
Aşa se face că am rămas în urmă şi la scris şi la citit, dar o să recuperez acum cu scrisul, că la citit mă bag mâine când o să fiu din nou singură acasă... la Alin.
În ultima vreme, adică de când n-am mai scris, am fost cu Alin şi familia Borşan la role, respectiv, tricicletă. ;)) Vlăduţ rullz din multe punct de vedere. Am reuşit să-mi dau întâlnire cu Ana într-un maxi-taxi (să mai zic că am aterizat în genunchi înainte de a urca în maşina respectivă? mă mai gândesc...), am făcut cunoştinţă cu Eticheta, care, ca să vezi, NU lucrează la Bancorex :)) şi i-am rămas datoare cu un suc chiar în aceeaşi zi, am dormit în braţele lui Alin o săptămână întreagă, am reuşit (şi eu şi Alin) să uităm de ziua de naştere a lui Luci, dar şi el şi Oana au fost tare îngăduitori şi ne-au iertat şi "mica scăpare de moment" şi întârzierea, mi-am cumpărat cei mai frumoşi cercei hand-made şi am fost atât de ocupată că nici unghiile nu am reuşit să mi le tai (sunt aranjate şi frumos date cu ojă, dar nu am apucat să le scurtez lungimea), dar chiar şi cu toată nebunia din ultimele zile, e o perioadă tare frumoasă din mai multe puncte de vedere. Poate şi pentru că mi-am primit copiii înapoi. :P

(poza e făcută pentru cercei)



6 comentarii:

  1. cerceii parca i-am mai vazut undeva,hmmm,poate la...! A,mi-am adus aminte.Sa zic ca... BINLADEN avea ceva de genul asta! Intr-adevar,cerceii eclipseaza...poza!

    RăspundețiȘtergere
  2. La comentariul ăsta, o să fac o postare separată. Merită efortul!

    RăspundețiȘtergere
  3. Vai, Laura, cum să spui aşa ceva?! ;))

    RăspundețiȘtergere
  4. Simplu...NU MERITA EFORTUL! Te salut, te imbratisez si te mai astept pe la noi...

    RăspundețiȘtergere
  5. Şi eu vreau să vin la voi! Când o să ne mai nimerim amândouă în Galaţi, o să ne facem de cap! ;))

    RăspundețiȘtergere

Nu-mi plac comentariile anonime. Dacă tot ai o părere, te rog să ţi-o asumi.