luni, decembrie 13, 2010

De Craciun

Peste tot pe unde ma duc, aud doar de sarbatori fericite, craciun in care sa fim mai buni, sa ne iubim (House rullz), sa facem cat mai multe cadouri, toata luna daca se poate!, sa avem grija de cei din jurul nostru, peste tot rasuna colinde (chiar si in farmacii) si nu poti sa cumperi doua kile de mere din piata ca ti se si ureaza "sarbatori cu bine".
Nu mai poooot! cu sarbatorile astea. Imi spunea o colega pe care o admir ca ea isi impune sa simta sarbatorile, ei mie nu-mi iese asta, nu ca as fi incercat. Abia astept sa treaca sarbatorile astea si sa revina totul la normal. Si avand in vedere ca mai am si pregatiri pentru serbarea de craciun, asta inseamna colinde de cinci ori pe saptamana. Innebunesc! Chiar ma gandeam ca-s ipocrita avand in vedere ca eu nu mai pot sa simt magia sarbatorilor si ii pun pe copiii sa invete colinde despre cat de buni si iubitori tre' sa fim.
Imi dau seama cat de aiurea suna, dar nu mai gasesc in mine puterea/stiinta de a ma bucura de globulete in braduti si de mos craciun. Nu vreau sa cred despre mine ca m-am acrit in asemenea hal incat sa nu mai stiu sa ma bucur, dar toate dovezile duc in aceeasi directie.
Am obosit si nu mai vreau sa vad nici macar un globulet, nu mai vreau sa aud nici macar un colind, nu mai vreau sa vad scris in toate vitrinele sarbatori fericite! Astept vacanta sa citesc si altceva decat descriptori de performanta pentru disciplinele clasei a treia, vreau zile libere in care sa ma uit la CSI si sa lenevesc sub patura.
Si peste toate, vreau sa cred ca o sa reusesti sa ma suporti...


Alanis Morissette - Ironic
 

8 comentarii:

  1. Sarbatorilor noastre le-a cam pierit de ceva vreme 'magia'. Totul s-a transformat intr-o goana dupa cadoul perfect, goana dupa bradutul perfect, goana dupa oul perfect, dupa iepurasul perfect etc. ... astfel incat daca nu rezonezi cu vremurile...o sa ai niste sarbatori groaznice. Le-a cam pierit sensul si semnificatia.

    Eu ma simt binisor in preajma Craciunului. Facand abstractie de micile neplaceri care-mi intuneca viata...abia astept sarbatorile.

    RăspundețiȘtergere
  2. Andreea, Andreea, sa faci o scrisoare catre Mosul in care sa-i ceri sa-ti aduca inapoi spiritul sarbatorilor si magia Craciunului. Kidding:))))))
    Eu sunt undeva la mijloc. N-am ajuns la suprasaturatie, ca tine, dar nici nu-s pe val, in nebunie. E, totusi, placut. :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Laura, mie crăciunul nu-mi mai spune nimic şi nu am de ce să-l aştept, iar pe moş crăciun, nici atât.

    RăspundețiȘtergere
  4. Lorelei, mi-a plăcut prima parte a comentariului. :))
    Nu spun că nu este plăcut, spun doar că nu mai plăcut e pentru mine, din păcate...

    RăspundețiȘtergere
  5. observând filmele, lecturile din profil era oarecum ciudat să ai o altă opinie, stare vis-a-vis de perioada incriminată, nu că ar fi fost injustă, dar e bine că există diversitate. oricum cu o atare atitudine se trăieşte mai intens această perioadă, decât plimbări şi cadouaşe, reclame şi ghetuţe. fain.

    RăspundețiȘtergere

Nu-mi plac comentariile anonime. Dacă tot ai o părere, te rog să ţi-o asumi.