sâmbătă, decembrie 18, 2010

Staying true

12 comentarii:

  1. Imi place f. mult melodia. I-am dedicat piesa asta mamei de ziua ei pt k e o mare fana a lui Radu. :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Şi mie îmi place mult... La mulţi ani mamei tale!

    RăspundețiȘtergere
  3. Draga Ardee, a venit Mosu' anu' asta direct din Spain si a lasat si ceva pt tine! :)) Cand ai timp, te astept sa-ti revendici cadoul...Cat mai repede daca se poate! Te pupam!

    RăspundețiȘtergere
  4. Eu sunt ok! Sterg geamuri (by the way...era sa cad de la etajul 4; mi se indeplinea visul de a ajunge la stirile de la ora 5! :)...oricum nu e timpul trecut :)) ), sterg praful, spal tot ce se poate spala, arunc tot ce se poate arunca...ai ghicit cu muzica la max. si cu blogger-ul deschis pt a mai posta...una alta) prin pauze. POOOP!

    RăspundețiȘtergere
  5. Ce faaaaciiii? Nu vii? :) :) :) ...nu de alta, dar iar m-am apucat de curatenie...am aruncat deja juma' de casa, spre nedumerirea vecinilor mei care ma urmaresc cu privirea! :) :) :) Cred ca si Dan va avea un mic soc de data asta! :) Casa trebuie sa respire! :))

    RăspundețiȘtergere
  6. Sper sa te odihnesti si, cand ai timp, sa=mi trimiti si mie poze de la serbarea ta! PUUUP! Ma intorc la treburile mele!

    RăspundețiȘtergere
  7. 'Neatza! Ce faci? (Compu' meu nu are diacritice, de-aia scriu pitzipontzeshte :) ) Te astept azi pe la mine. Eu abia m-am trezit, fac o cafea si ma uit la un film amuzant!

    RăspundețiȘtergere
  8. Craciun fericit, draga Andreea!
    Iti doresc numai bine si sa ai parte de zile cat mai luminoase.
    Te imbratisez.

    RăspundețiȘtergere
  9. Ce faci? Cum petreci?
    Eu...am o stare oribila...asa ca inainte de Revelion. :))

    RăspundețiȘtergere

Nu-mi plac comentariile anonime. Dacă tot ai o părere, te rog să ţi-o asumi.