luni, ianuarie 17, 2011

Ceva... (pentru Liz)








6 comentarii:

  1. Da' pt mine? Nu fac si eu parte din viata ta?! :( HMMM!

    RăspundețiȘtergere
  2. Blue, tu eşti viaţa mea. :))
    Numai că pozele astea le-am pus aici pentru Lizu-Liz. Şi sper să-i placă. :)

    RăspundețiȘtergere
  3. :) Pare a fi Moris in copilarie. :)

    RăspundețiȘtergere
  4. AAAAAAAAAA....ce frumusete... asa doarme si pisica mea pe birou... trebuie sa le facem cunostinta candva... Mi-ai inseninat ziua... rontai un covrig, zambesc si dau scroll inainte si-napoi pe poze... cat de usor ma face pe mine cineva sa zambesc de dimineata... cu o pisica neagra, alintata si frumoasaa... N-am cuvinte sa multumesc... Moris e... e un pisic pe care l-as pupa in bot macar o data... :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Păi ăsta era şi scopul: să te fac să zâmbeşti. Nu cred că era ceva-ul ăla de care vorbeai tu, dar mă bucur că e un ceva care ţi-a adus un zâmbet.

    RăspundețiȘtergere
  6. Ce faci? Eu...lucrez la portofoliu. Am nervi pt ca sunt in criza de timp. Am casa plina de hartii. Mai aveam putin si le culegeam de pe lustra. Mi-e ciuda...ca am o groaza de lucruri de facut, dar ma impiedic de...un ciot.

    RăspundețiȘtergere

Nu-mi plac comentariile anonime. Dacă tot ai o părere, te rog să ţi-o asumi.