sâmbătă, ianuarie 22, 2011

Zi de vineri

Ieri, ziua mea nu începuse tocmai bine, plus că se anunța una foarte încărcată cu test psihologic și consiliu profesoral și cu situații de prezentat, situații pe care, ca de obicei, le-am lăsat pentru ultima clipă. 
Testul psihologic mi s-a părut a fi o mare glumă. Ce-i ăla test psihologic cu test grilă în care bifezi un X într-o căsuță? La urma urmei, poți să scrii orice acolo, chiar dacă tu te gândești uneori să te arunci de pe bloc și crezi că televizorul îți vorbește chiar și atunci când e închis,  oricum știi ce ai de bifat în lista aia ca să nu îți piezi slujba. Cu atât mai mult cu cât, în învățământ, se dă același test psihologic, cu aceleași întebări de câțiva ani buni. Chiar îmi spunea o colegă că l-ar putea da și cu ochii închiși că știe ce are de bifat. Ar fi mult mai bine, din punctul meu de vedere, dacă testul psihologic ar consta într-o discuție de jumătate de oră cu un psiholog care știe ce face.
Din fericire, m-am urcat în microbuz și am ajuns la Alin cu care am petrecut după-amiaza discutând între livrări despre teste psihologice, homosexualitate înnăscută și transsexualitate (cartea lui Allan Pease fiind suportul) și oameni enervanți. ;))
Seara s-a încheiat cu o premieră, din punctul meu de vedere: la bowling, într-un loc de care mă leagă amintiri foarte dragi - un concert Taxi la care am fost cu Laura. Plus că a fost o seară în  care am (re)văzut niște oameni pe care nu-i mai văzusem de foarte mult timp și de care mă leagă alte începuturi și a fost cu atât mai frumos cu cât Oana și Luci au fost și ei prezenți. :)  Nu am mai reușit să ajungem la paharul de apă rece pe care s-a oferit Luci să ni-l dea după ceaiul din VIP, dar sunt convinsă că Luci o să mai facă o astfel de ofertă tentantă. ;))

6 comentarii:

  1. Da, am făcut şi eu un test psihologic pe hârite pe la liceu, când eram la vârsta "recrutării" (ştiu băieţii), dar şi mie mi s-a părut tot o prostie.

    PS: dacă vrei psiholog am unul în familie, doar că şi ea lucrează cu copii. Eu nu cred că aş putea să fiu învăţător/profesor (cazul tău) sau pedagog (sor-mea). Bravo vouă!

    Unde a fost concert Taxi? ce am pierdut?

    RăspundețiȘtergere
  2. Ziua mea de vineri nu a fost una tocmai placuta. Sper sa vina si zile mai bune.

    RăspundețiȘtergere
  3. Radu, welcome back! Concertul Taxi de care vorbesc a fost acum vreo patru ani, în King Pin sau Arena, cum îi zice acum.
    Nu știam că am nevoie de psiholog, dar poate știi tu ceva ce nu știu eu. ;))

    RăspundețiȘtergere
  4. Ai vazut...take the lead?! Ti-am lasat un comment sub film! :))...ca sa-ti aminteasca de faptul ca am fost si noi eleve sau, mai rau, studente! :))))

    RăspundețiȘtergere
  5. Da, am văzut comentariul tău. :P Filmul încă nu l-am văzut aștept, îl aștept pe Alin să-l văd cu el.

    RăspundețiȘtergere
  6. Da, am văzut comentariul tău. :P Filmul încă nu l-am văzut aștept, îl aștept pe Alin să-l văd cu el.

    RăspundețiȘtergere

Nu-mi plac comentariile anonime. Dacă tot ai o părere, te rog să ţi-o asumi.