duminică, februarie 06, 2011

Cine sunt... în culori



Am găsit aici, o postare despre un test al culorilor care dezvăluie mai multe decât credeam. Şi a ieşit asta:


1. Vă vedeţi ca şi cum aţi fi: caritabil, umanist, spirit ştiinţific.
2. Vă simţiţi bine atunci când: faceţi proiecte, sunteţi eficace.
3. Vă echilibraţi prin: destindere, proiecte de vacanţă.
4. Prietenii şi asociaţii dv. sunt: spirit independent (B); stimulativă psihologic şi intelectual (F).
5. Partenerul(a) dumneavoastră ideal(ă) este: delicat, rezervat, sensibil, reconfortant
6. Slăbiciunile dumneavoastră se dezvăluie când: aveţi impresia că n-aţi reuşit social şi financiar.
7. Factorii esenţiali de motivaţie sunt: ideile noi, modul de viaţă mai simplu.

Mie mi-a plăcut ce-a ieşit. :)

4 comentarii:

  1. Foarte interesant...L-am facut si eu! :)))

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu am inteles la 4. Prieteni nostri sunt...asa...sau ne vad pe noi ca fiind... Nu cred ca persoanele cele mai dragi mie sunt egoiste si solitare. Prefer sa iau asupra mea aceste pacate.

    RăspundețiȘtergere
  3. :) Dn ce am înţeles eu, la 4 e despre cum sunt prietenii noştri, nu cum îi vedem noi..

    RăspundețiȘtergere
  4. Nu cred ca sunt egoisti, solitari...no way!

    RăspundețiȘtergere

Nu-mi plac comentariile anonime. Dacă tot ai o părere, te rog să ţi-o asumi.