vineri, februarie 04, 2011

Leapşă de la Radu

Radu face o leapşă şi, cu ocazia asta, verifică şi pe ăia de citesc ce mai scrie el (printre care, se pare că mă număr şi eu). Aşa îmi trebuie dacă îl citesc:


Nume: Andreea - Iuliana Iancu
Poreclă: Raskolnikov, Copila, Andruşca
Data naşterii: 19-iulie-1985
Culoarea ochilor: verzi 
Culoarea părului: ceva între şaten şi castaniu, dacă e să zic de aia naturală.
Înălţime: 1,60
Piercinguri:  încă nu
Tatuaje:  nu
Vehicul: rolele se pun?
Fraza cu care tâmpeşti pe toată lumea: "nu mă coafează chestia aia" fără să mă refer la ceva care să aibă legătură cu părul
Preferate:
Culoare: verde
Animal: Morris al lu' Alin se pune?
Băutură: apa şi Nestea Green
TV Show : Garantat 100%, "How it's made"
Album muzical: "Mătase albă" - Iris
Film/ Serial: "Good Will Hunting", "Grey's Anatomy", "One Tree Hill", "Lie to me"
Actor/Actriţă: Patrick Dempsey/Ellen Pompeo

Asta sau aia:
Ciocolată sau vanilie: Vanilie
Ciocolată caldă sau cafea: Ciocolată caldă (beau cafea când e făcută de Laura sau de Dan)
Rap sau punk: muzică
Comedii sau filme de groază: comedii
Iubire sau bani: depinde de context
Your
Amintirea de care îţi este cel mai dor: eu şi Daniela mâncând nuci cu sare, toamna, zilele de sesiune în cămin
Primul gând când te trezeşti: depinde de locul/patul în care mă trezesc

La întâmplare:
Ce ţară vrei să vizitezi? Austria pentru Viena :)
Fumezi? nu
Bei? apă, tot timpul; alcool, rar
Cânţi? doar dacă vreau să dau pe cineva afară din casă
Vrei să te căsătoreşti? nu ştiu
Vrei copii? da


Leapşa poate fi preluată de oricine, oricând. :)

5 comentarii:

  1. Wow..primul răspuns la leapşă...Mulţumesc.

    Bună replica de la trezire :)) şi cam ciudat că nu ştii dacă vrei să te căsătoreşti dar vrei copii...eu nu accept una fără alta...poate sunt mai conservator, dar n-am ce-i face :D

    RăspundețiȘtergere
  2. Radu, cu plăcere.
    Nu ştiu cât e de ciudat că vreau copiii, chiar şi fără căsătorie, dar partea cu copiii mi-am lămurit-o, la partea cealaltă încă mai încerc să-mi clarific nişte chestii.

    RăspundețiȘtergere
  3. Offf, un copil are nevoie de ambii parinti. Crede-ma!

    RăspundețiȘtergere

Nu-mi plac comentariile anonime. Dacă tot ai o părere, te rog să ţi-o asumi.