duminică, februarie 13, 2011

Nuntă de aur

Bunicii mei au împlinit, pe 1 februarie 2011, 50 de ani de căsnicie, ăsta fiind motivul pentru care s-a adunat neamu' lu' Horovei, cu căţel şi purcel, ieri, la Tuluceşti, să-i sărbătorim. A fost emoţionant şi intens, a fost prilej de bucurie şi reîntâlnire cu verişori care nici măcar nu ştiau cum mă numesc, a fost timp petrecut în familie, aia extinsă. Oamenii mari au cântat şi au dansat, iar noi, copiii, am făcut poze şi am jucat mima (cine-ar fi crezut că nu e aşa greu să mimezi cuvinte ca prezon şi echinocţiu?) şi am mâncat porţie dublă de tort. :) Să fim sănătoşi şi să ne vedem şi la aniversarea de 100 de ani. :))











5 comentarii:

  1. O casnicie trainica! La multi ani!

    RăspundețiȘtergere
  2. Mersi mult pt cercei! Sunt superbi! Ii adooor! Asta ca sa uit ca n-am castigat giveaway-ul, nu?! :))))

    RăspundețiȘtergere
  3. Mă bucur că îţi plac, i-am căutat până i-am găsit. :)) Lasă că o să câştigi următorul giveaway. ;)

    RăspundețiȘtergere
  4. Nu prea s-au aliniat planetele in favoarea mea...nici de data asta!

    RăspundețiȘtergere
  5. Hei ! Te invit sa participi la Giveaway-ul organizat pe blogul meu http://butterfly-accesories.blogspot.com/

    RăspundețiȘtergere

Nu-mi plac comentariile anonime. Dacă tot ai o părere, te rog să ţi-o asumi.