vineri, februarie 25, 2011

Despre cărţi şi citit


Blue îmi trimite încă o leapşă, de data asta despre cărţi şi citit. Să vedem ce iese.


1. Când citiţi, pentru a marca locul unde aţi rămas cu lectura, folosiţi semne de carte sau îndoiţi pagina?!
Semne de carte, întotdeauna, fie că e o bucăţică de hârtie, o felicitare, un calendar sau orice altceva ce poate fi folosit drept semn de carte.
2. Aţi primit, în ultimul timp o carte drept cadou şi, daca da, care a fost aceasta?
În ultimul timp, adică, ultimele 6 luni? Da, am primit de la Ana, de ziua mea, "Piticul". Îmi scapă autorul.
3.Citiţi în baie?
Nu.
4. V-aţi gândit vreodată să scrieţi o carte şi, dacă da, care ar fi fost aceasta?
Da, de când mă bate văr-miu la cap, mi-a trecut şi mie un glonţ de ăsta printre urechi.
5. Ce credeţi despre colecţiile de carte de la noi?
Alea care cresc tirajelor ziarelor? Depinde de autori...
6.Care este cartea preferată?
"Lumea Sophiei" de Jostein Gaarder (Şi cu ocazia asta: Johnny, am o carte la tine!)
7. Vă place să recitiţi unele cărţi şi care ar fi acestea?
Da, revin asupra unor cărţi ca "Pride and prejudice" şi "Persuasion" ambele de Jane Austen, "Viaţa ca o pradă" - Marin Preda, "Sex în (per)versiune clasică" - Simona Catrina.
8. Ce părere aţi avea despre o întâlnire cu autorii cărţilor pe care le apreciaţi şi ce le-aţi spune?
Le-aş spune, probabil, că mi-au plăcut cărţile...
9. Vă place să discutaţi despre ceea ce citiţi şi cu cine?
Da, de obicei, îmi împart ideile cu Laura, Ana (când ne vedem şi avem timp), Alin.
10. Care sunt motivele care vă determină să alegeţi o carte pe care să o citiţi?
Recomandarea altora, autorul, uneori, titlul cărţii. Am cumpărat o dată o carte din Humanitas care se numeşte "Povestirile văcuţei Mu" pentru că mi-a amintit că Tina avea o pasiune pentru animăluţul respectiv. Şi mai era şi la reducere.
11. Ce carte ar trebui trecută la "lectura obligatorie"?
"Why men don't listen and women can't read maps" - Barbara&Allan Pease
12. Care este locul preferat pentru lectură?
Oriunde e linişte.
13. Când citiţi, ascultaţi muzică sau lecturaţi în linişte?
Când eram mai tânără (nu-i aşa, Andreea?) ascultam muzică în timp ce citeam, acum vreau să fie linişte şi să nu mă bâzâie nimeni la cap.
14. Vi s-a întâmplat să citiţi cărţi în format electronic?
Da, atunci când nu le-am găsit la bibliotecă, le-am găsit pe net.
15. Citiţi numai cărţi cumpărate sau şi pe cele care sunt împrumutate?
Citesc şi cărţi recomandate de alţii, iar asta înseamnă că, fie le cumpăr, fie le împrumut.

*Testul l-am găsit tot pe pagina Laurei.

13 comentarii:

  1. Ti-a iesit Elizabeth Bennet?!! :))) Mie...Emma...

    Cu ocazia asta mi-am amintit ca am niste carti de dus la biblioteca.

    RăspundețiȘtergere
  2. Elizabet Bennet e personajul meu preferat din operele semnate Jane Austen. :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Mie nu-mi place Emma, nu inteleg de ce am fost asociata cu ea. Nu ne potrivim...prea tare.

    RăspundețiȘtergere
  4. Alex... m-am gândit eu că o să-ţi aminteşti. :))

    RăspundețiȘtergere
  5. Vai, Laura, dar mai ştii pe la începutul anului doi de facultate când eu eram singura... Cine încerca să mă cupleze cu fiecare tip întâlnit? :)) Măcar cariera de peţitoare şi tot ai ceva în comun cu personajul respectiv. :))

    RăspundețiȘtergere
  6. Lasă că recunosc eu şi pentru tine! :)

    RăspundețiȘtergere
  7. Hmmmmm...aproape ca nu-mi amintesc acest aspect! Sincer...pe cuvantul meu de mincinos!

    RăspundețiȘtergere
  8. :)) În cazul ăsta, te cred. Dar nu pot să adaug că nici aici nu scap de logică. Cum se numea asta, paradoxul lui Epimenide, nu?

    RăspundețiȘtergere
  9. M-a intrebat cineva...de ce logica nu e logică. Din păcate, ea e destul de logică, noi nu prea suntem...

    RăspundețiȘtergere
  10. In privinta...abilitatilor mele de petitoare...recunosc ca, pana in prezent, am dat numai rateuri.

    RăspundețiȘtergere
  11. Ce vremuri! :)) :)) :)) Grijile noastre erau: 'Dracula - my love' si 'Macho Ştirbo Man'. Sa nu comiti imprudenta de a dezvalui identitatea personajelor... :))) :))) Bine, mai erau cateva griji...cum sa trecem la sport pt ca ajungeam prea tarziu la ora si ne punea madame...absenta, cum sa ne fofilam de la cursurile de logica, cum sa rezisti psihic in fata nedreptatilor, hermeneutica si epistemologia...

    RăspundețiȘtergere

Nu-mi plac comentariile anonime. Dacă tot ai o părere, te rog să ţi-o asumi.