vineri, martie 18, 2011

Leapşa cu care eram datoare :P


1. Care ar fi reacţia ta dacă te-ar înşela partenerul?
Primul lucru pe care l-aş face ar fi să mă întreb "de ce?" şi să încerc să înţeleg când şi cum l-am împins în braţele alteia.

2. Dacă ai un vis care ţi-ai dori să devină realitate, care ar fi acela?
Să am o căsuţă doar a mea. :P

3. Pe cine ai vrea să snopeşti în bătaie?
Mă abţin, mai ales azi...

4. Ce ai face cu un miliard de dolari?
Nu am nici cea mai mică idee.

5. Prietenul tău cel mai bun va rămâne întotdeauna prietenul tău cel mai bun?
Mă feresc de expresii de genul "cel mai bun prieten", dar îmi place să cred că oamenii despre care cred că îmi sunt prieteni nu se vor îndepărta prea curând.

6. Ai fost vreodată îndrăgostit de două persoane deodată?
Nu.

7. Cât ai aştepta pe cineva pe care iubeşti cu adevărat?
Atât cât e necesar. :)

8. Dacă ai câştiga la loto, ţi-ai da demisia de la slujbă?
Nu, simt că mi-am găsit locul - cel puţin din punct de vedere profesional şi nu aş renunţa la asta pentru nimic.

9. Cine e în topul celebrităţilor cu care, dacă ai avea ocazia, ai face blăstămăţii?
Orlando Bloom, Chad Michael Murray.

10. Ce suge viaţa din tine?
Oboseala.

11. Cum te vezi peste zece ani?
Eu cred că o să arăt la 40 mai bine ca la 20 .:))

12. Care e cea mai mare frică/fobie a ta?
Sunt claustrofobă şi mă tem de spaţii închise, mai ales de lifturi. (Ce bine că Ana stă acum la etajul 2, deşi priveliştea de la 6 e 8->)

13. Ce persoane crezi că sunt cele care ţi-au dat leapşa?
Laura e un om tare drag, dacă la asta se referea întrebarea, că nu o prea înţeleg.

14. Ai prefera să fii bogat şi singur sau căsătorit, dar sărac?
Da' căsătorită şi bogată ce are?

15. Care e primul lucru pe care îl faci când te trezeşti?
Opresc alarma telefonului şi apăs butonul de "snoze", dacă e în cursul săptămânii.

16. Ai da totul într-o relaţie?
Da, deşi acel tot al meu ar putea fi nimic pentru celălalt.

17. Cariera ta este vitală pentru tine?
Nu, oxigenul şi apa sunt vitale. 

18. Ai ierta şi ai trece peste ceva, oricât de oribil ar fi acel lucru?
Da, mi-a ieşit de câteva ori, dar  am avut nevoie de timp, muuult timp. :)

19. Preferi să fii singură sau într-o relaţie?
Depinde de singurătate şi de relaţie.

20. Trimite leapşa la 6 persoane:
Stau prost cu număratul aşa că leapşa e "la liber", poftiţi de luaţi cu încredere. :))

Un comentariu:

Nu-mi plac comentariile anonime. Dacă tot ai o părere, te rog să ţi-o asumi.