luni, martie 14, 2011

Să ne râdem puţin

Pentru că sunt atâţia oameni grijulii care nu pot dormi noaptea de frică că* o să rămân eu fată bătrână, că n-o să mă ceară nimeni şi-o să trăiesc toată viaţa cu mama şi cu tata şi cu o duzină de pisici, mă simt datoare tuturor acestor oameni cu o preafrumoasă melodie
Iar videoclipul de mai jos e pentru mine, n-am mai râs aşa de tare de când am auzit de la alţii că nu m-a cerut nimeni de nevastă. Partea proastă e că nu mai ştiu de ce o să primesc cadou pe 19 iulie, dar partea asta o s-o înţeleagă tipul ăla care mă suportă de vreo 4 ani doar ca să aibă şi el ce să scrie pe feisbuc la relationship status. :))


*exprimarea e intenţionată!

4 comentarii:

  1. Eu nu inteleg...oamenii astia n-au altceva mai interesant de barfit...divortul Zavorancei, divortul Columbeancai...de ce te-or fi luat in vizor, nu le merge televizorul?!!!! O sa vb cu Alin sa te ceara de nevasta inainte sa moara tot satul de curiozitate! :)))

    RăspundețiȘtergere
  2. Da, fată, ca să vezi şi tu ce persoană importantă sunt. :))

    RăspundețiȘtergere
  3. :) Inainte de a ma casatori...tot Macinul ma maritase. Acum...dupa aproape 2 ani de casnicie, concetatenii mei il considera pe Dan - prietenul meu. Cand le-am spus ca ne-am casatorit...au ramas...traumatizati. Concluzie: prostul nu e prost destul daca nu ii poarta de grija altuia. :))) Asa era?! :))) Sau...cum zicea...domnul Ivlampie in cartea sa...cum a fecundat tapul ispasitor capra vecinului?!! :))) Ce pot sa mai spun?!

    RăspundețiȘtergere
  4. Ninge in ianuarie! Baaaa...esti nebun!!! :)))

    RăspundețiȘtergere

Nu-mi plac comentariile anonime. Dacă tot ai o părere, te rog să ţi-o asumi.