joi, aprilie 07, 2011

Ce mirare că sunt...

Viaţa mea se desfăşoară momentan între coordonate de genul: înainte şi după inspecţia de miercuri, înainte şi după lecţia demonstrativă de vineri, înainte şi după vacanţa de Paşte. Sunt o mulţime de hârtii de făcut şi de pus la punct şi-mi lipseşte şi cheful şi aşa se face că sunt din ce în ce mai obosită şi am uitat de mine de tot. Noroc că mai trimite Alin să mă spăl pe cap că probabil nici asta n-aş face... Mă iau cu treburile şi uit să sun oameni dragi cu care aş vorbi oricând, oriunde, oricât, stau cu nasul în monitor şi în hârtii că uit până şi să zâmbesc. Asta până am citit rândurile scrise de Laura pentru mine aseară, rânduri care made my day şi mi-au amintit că ştiu să mai şi râd. (Mi-am reamintit cu plăcere de Ioana Radu şi al ei cântec, de Viorici şi de rete şi de schelălăielile mele pe melodia respectivă.) 
Dedicaţia mega-specială a Laurei se termină cu "farmecul tău personal". Abia azi, după ce am citit rândurile respective nici nu mai ştiu a câta oară, am constatat - cu surprindere - că am aşa ceva, că dacă spune Laura ceva despre mine înseamnă că ştie ea ceva ce eu nu (mai) ştiu. Farmec personal, cine ar fi crezut că posed aşa ceva... :))
În altă ordine de idei, azi am descoperit că am mai crescut un pic. M-a rugat o colegă care mi-e dragă să-i fac un favor, am acceptat iniţial ca să descopăr ulterior că aveam o programare la dentist care se bătea cap în cap cu rugămintea colegei. Am sunat-o şi i-am explicat că nu pot s-o ajut. După ce am închis am realizat că, în urmă cu câţiva ani, aş fi amânat programarea ca să ajut pe cineva, iar când am realizat că astăzi nu am făcut aşa, am fost un pic mândră de mine: am învăţat să mă pun pe primul loc, eu înainte de ceilalţi. Cu toată simpatia şi afecţiunea pentru cei din jurul meu. Şi sunt sigură că şi Laura e mândră de mine, ea ştie cel mai bine cum eram eu mama-tuturor-răniţilor şi cum mi-o luam fix în pifometru după aia. Nu spun că era cazul şi acum, spun doar că azi mi-am adus singură zâmbetul pe buze şi it feels so damn good.



Melodia e noua obsesie... by proxy. :) Vocea tipei e... e şi-atât.

P.S. valabil pentru cei ce au numărul meu de telefon şi îi consider apropiaţi: Eu sunt cea mai sigură sursă atunci când vine vorba de modificările din viaţa mea proprie şi personală, aşa că puneţi mâna pe telefon şi daţi un bip, un mesaj, o ceva că eu ştiu cel mai bine dacă m-am măritat... sau nu.

4 comentarii:

  1. Normal ca sunt mandra de tine! :) Mai stii vorbele pe care ti le-am scris ieri?! Mai stii ca am zis...sa-ti intre bine in cap pt ca voi avea si eu nevoie de ele in curand?! Ei bine...acel "in curand" a sosit...azi!!! :)))

    RăspundețiȘtergere
  2. :)) Am înţeles, îs pe poziţii! :) Vorbim diseară dacă nu mor acoperită de prea multe hârtii.

    RăspundețiȘtergere
  3. Bafta multa...maine! Sa nu iti fie teama pt k NU e cazul! Abia astept sa vb dupa si sa radem! Poate ne vdm in week-end, intr-o pauza de curatenie de Pasti. Pupici!

    RăspundețiȘtergere

Nu-mi plac comentariile anonime. Dacă tot ai o părere, te rog să ţi-o asumi.