luni, mai 23, 2011

Postare de week-end

Poza e pentru Angela, ştie ea de ce. :)


Dacă tot am un iubit de uichend, am zis să am şi o postare la fel, ca să mă asortez.
Au fost două zile lungi şi frumoase, presărate cu muzică bună, oameni dragi,  epuizare fizică şi pariuri pierdute. Dar, cum probabil ar zice Hipi, să începem cu începutul...
Sâmbătă am ajuns pentru prima oară ever la McDonald's. Nu mi-a plăcut deloc cum miroase înăuntru şi m-am oprit la un capuccino şi o apă plată. Am ajuns cu întârziere în Grădina Publică din cauza unui pariu şi n-am apucat să citesc mare lucru, dar am ajuns, în schimb, mai devreme la ultima seară a Festivalului de Folk, a cincea noastră participare ("bine" că mi-am pierdut inelul la prima noastră participare ca să avem şi noi un reper), dar nu neapărat şi cea mai reuşită, asta dacă mă gândesc la prezentator, concurenţi, scenă şi sonorizarea din a doua seară. A fost prima ediţie în care am alergat cu Vlăduţ şi Iepurică prin curtea muzeului să găsim păpădiuţe, dar parcă n-aş face din asta o tradiţie. Întâlnirea cu Liiizzz a fost plusul serii, mai ales că am recunoscut-o după ochi, are ea ceva profund şi frumos în privirea ei. Alifantis a fost fenomenal, a salvat întreaga seară, chiar dacă nu a cântat Piaţa romană nr. 9, iar lampioanele care au urcat spre cer au adus zâmbete şi speranţă.
Duminică am luat-o de la capăt, am reuşit să fac şi mici cumpărături şi am ajuns pe faleză să aplaud reuşita celor de la Oţelul, am ţipat la Holograf (nu prea a avut farmec că Ana nu era lângă mine) şi am privit artificiile. Şi tot duminică, am pierdut pariul făcut cu Alin cu o zi înainte, dar berea a fost bună. 

Un comentariu:

  1. Imi pare rau tare ca n-am ajuns sa-i vad si eu pe Holografi...si chiar echipa de fotbal... Asta e!

    RăspundețiȘtergere

Nu-mi plac comentariile anonime. Dacă tot ai o părere, te rog să ţi-o asumi.