sâmbătă, mai 21, 2011

Yesterday


Lacrimi; discuția cu John, faptul că ”m-a citit” doar uitându-se în ochii mei și încercarea lui de a mă înveseli; felul lui Alin de a fi, modul simplu în care mi-a amintit ce vroiam să aud fără să folosească cuvinte; festivalul de folk cu dulapuri în fața scenei și frigul care m-a gonit acasă, la un duș fierbinte; întâlnirea cu Edu, o surpriză plăcută și neașteptată, ca îmbrățișarea aia ciudat de familiară; vocea Anei și planuri pentru a doua zi; gândul la Laura și dorința de a-i povesti tot; urarea pentru Adelina, cu o zi mai devreme; Oana și Luci și râsetele de care aveam atâta nevoie.
All this... pieces that made a whole...

5 comentarii:

  1. Pfff ma bucur mult ca ne-am gasit! Si promit inainte sa plec, sa te chem la micul meu proiect si sa ne revedem!

    RăspundețiȘtergere
  2. Edu, şi eu mă bucur că ne-am întâlnit, dar ai grijă ce promiţi că o să te ţin minte dacă nu te ţii de cuvânt.

    RăspundețiȘtergere

Nu-mi plac comentariile anonime. Dacă tot ai o părere, te rog să ţi-o asumi.